telefonu bilmem de arabaları süper
hahaha![]()
çoğu kiralayıp geliyo bizimkiler ama
bi kaç kuzen var BMW biniyolar ne kadara aldın diyom 2.000 euro diyo adalat mi bu?
Benim yurt dışında yaşayan tek bir akrabam yok
bir de şöyle düşünseniz aslında onların eşdeğerleri burda 2500 tl alıyosa orda 2500 euro alıyolar ve s4 mesela 500 euro bence almaları normal
- - - Eklendi - - -
mercedes vardı 55 bin euroya almışlar diğer bmw de vardı onu sormadım bugün gittiler
eşdeğerinin 2500tl anlamını
dediğim şu burda bir adam şirkette satış sorumlusu diyelim 2 bin tl aylık alıyo yurtdışında (almanya vb.) aynı işi yapan 2 bin euro alıyo ve orada telefonlar en fazla 500-600 euro burdan daha ucuz yani almaları normal
- - - Eklendi - - -
yeni attığımı oku anlarsın

he tamam haklısn ama niye iphone
başka bişey alsınlar arkadaş![]()
ios/iphone u seviyolardır


bilemicem bence özentilik![]()
(eniştem-halam-kuzen-kuzen
amcam-yengem-kuzen
akraba-akraba-akraba)
yani bu kadar fazla olmamalı![]()
nerelisin sen?
yurtdışındaki akrabalar genelde gösterisi sever. Ama bizimkiler Android kullaniyoTürkiye'deki bazı zengin akrabaların hepsinde iphone var. Sadece gösteriş, marka sevdası. Saçma sapan bomboş bi alet. Egonun, gösterişciligin, marka sevdasının ürünü.


