yurtdışında yaşayan akrabalar

Sponsorlu Bağlantılar

UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
yurtdışında yaşayan akrabalar
bi kaç gundur farklı düğünler vardı ve yurtdışnda yaşayan akrabalar vardı
la hepsinde mi iphone olur arkadaş ya görmemişliğin bu kadarı da olmaz ki :)
sizinde varmı boyle akrabalarınz?
 


achambo

achambo

Üye
telefonu bilmem de arabaları süper
 
zombaka

zombaka

Üye
Benim yurt dışında yaşayan tek bir akrabam yok
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
achambo

achambo

Üye
bir de şöyle düşünseniz aslında onların eşdeğerleri burda 2500 tl alıyosa orda 2500 euro alıyolar ve s4 mesela 500 euro bence almaları normal

- - - Eklendi - - -



hahaha :)
çoğu kiralayıp geliyo bizimkiler ama
bi kaç kuzen var BMW biniyolar ne kadara aldın diyom 2.000 euro diyo adalat mi bu?

mercedes vardı 55 bin euroya almışlar diğer bmw de vardı onu sormadım bugün gittiler
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
bir de şöyle düşünseniz aslında onların eşdeğerleri burda 2500 tl alıyosa orda 2500 euro alıyolar ve s4 mesela 500 euro bence almaları normal

- - - Eklendi - - -



mercedes vardı 55 bin euroya almışlar diğer bmw de vardı onu sormadım bugün gittiler

anlamadım
 
achambo

achambo

Üye
neyi
 
achambo

achambo

Üye
dediğim şu burda bir adam şirkette satış sorumlusu diyelim 2 bin tl aylık alıyo yurtdışında (almanya vb.) aynı işi yapan 2 bin euro alıyo ve orada telefonlar en fazla 500-600 euro burdan daha ucuz yani almaları normal

- - - Eklendi - - -



eşdeğerinin 2500tl anlamını

yeni attığımı oku anlarsın
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
dediğim şu burda bir adam şirkette satış sorumlusu diyelim 2 bin tl aylık alıyo yurtdışında (almanya vb.) aynı işi yapan 2 bin euro alıyo ve orada telefonlar en fazla 500-600 euro burdan daha ucuz yani almaları normal

- - - Eklendi - - -



yeni attığımı oku anlarsın

he tamam haklısn ama niye iphone
başka bişey alsınlar arkadaş :)
 
Invoke

Invoke

Üye
aşambo reis gececilere gel de kaynatak :D

- - - Eklendi - - -



bilemicem bence özentilik :)

(eniştem-halam-kuzen-kuzen
amcam-yengem-kuzen
akraba-akraba-akraba)
yani bu kadar fazla olmamalı :)

la çünkü en bilineni göze batanı popüler olanı bir de galaxyler bu kadar basit, vaktinde niye 3310 kullanıyonuz özentiler dedin mi?
 
-Emre

-Emre

Üye
yurtdışındaki akrabalar genelde gösterisi sever. Ama bizimkiler Android kullaniyo :ehe Türkiye'deki bazı zengin akrabaların hepsinde iphone var. Sadece gösteriş, marka sevdası. Saçma sapan bomboş bi alet. Egonun, gösterişciligin, marka sevdasının ürünü.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
yurtdışındaki akrabalar genelde gösterisi sever. Ama bizimkiler Android kullaniyo :ehe Türkiye'deki bazı zengin akrabaların hepsinde iphone var. Sadece gösteriş, marka sevdası. Saçma sapan bomboş bi alet. Egonun, gösterişciligin, marka sevdasının ürünü.

İphone bombos bir alet mi?:hmmm
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
konu yurt dışındaki akrabalardan açılmışken aklıma geldi
bizim murat fransada elinde iphone metro istasyonunda metro bekliyor hırsızın biri elinden telefonu bir anda kapıyor ve metronun içine giriyor murat uyanık ya o da metroya biniyor hırsız hemen metrodan iniyor metro hareket ediyor hırsız murata el sallıyor :zong:
 
achambo

achambo

Üye
bizimkiler de android kullanıyo

- - - Eklendi - - -

mert gece çok yorgun oluyom unutursam pm at bu gece gelirim
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
Joker.

Joker.

Üye
Aynen bizim Almanyada akrabağlarımız varmış (ben bile yeni öğrendim) karı koca işte iphone telefon ipad tablet ve bwm :D
 


Üst Alt