Asphalt 8: Airborne v1.0.0

Sponsorlu Bağlantılar

NeverLetYouGo

NeverLetYouGo

Üye
Arkadaslar S4 de apkyi yukleyemiyorun lutfrn yardm edin
 


eserder

Üye
Ben kuramıyorum telefonum samsung galaxy wonder cihaz kart 1.7 gb yetmiyor hafiza karta nasil yüklücem yardim edermisiniz arkadaşlar
 

fbsebo

Üye
motorola atrix de çalışıyo.grafik ayarlarından son ikisi aktif değil ama .s
 

samsung monte

Üye
Durmadan oyundan atıyor. Interneti acmak veya kapamak bir ise yaramadı. Şu oyundan atma sorununa çözüm bulan varsa yardımcı olabilir mi ??
 

ilyas2107

Üye
oyunu yükledim çok güzel s4 en yüksek kalitede mükemmel oynuyor oyunun türkce olması dahada güzel yardımlarından dolayı
ANIL kardeşimize teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Arkadaslar S4 de apkyi yukleyemiyorun lutfrn yardm edin

Tam olarak sorun nedir?

motorola atrix de çalışıyo.grafik ayarlarından son ikisi aktif değil ama .s

Cihazınız ile alakalı bir durum, sorun değil.

Durmadan oyundan atıyor. Interneti acmak veya kapamak bir ise yaramadı. Şu oyundan atma sorununa çözüm bulan varsa yardımcı olabilir mi ??

Bende böyle bir sorun yok. Cihazınız ile alakalı olabilir.
 

samsung monte

Üye
Cihazım Note 2 normal islemleri yaptım.
Oyununuz yuklendi tamam a basın diyor basınca gameloft yazısı çıktıktan sonra atıyor.
 

ozitime

Üye
Bu Apk'da sorun var galiba bende de atıyor değiştirirseniz sevinirim
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Atrix CM7 internet kapatmadan girilmiyor du CM10.1 kurdum internet açıkken giriyor ve grafik olarak daha CM7 göre daha iyi.
 

samsung monte

Üye
Evet internet bağlantısı açıkken yüklendi yazısı çıkıyor tamam yazısına bastığım da gameloft yazısında atiyor interneti kapatınca da aynı soruyu soruyor.
 

chenoles

Üye
facebookla veya google ile giriş yaparken giriş yapılmadı, lütfen daha sonra dene. hatası çıkıyor varmı çözümü ?
 

softcore

Üye
öncelikle teşekkürler fakat benim bi sıkıntım var. hiç bir sd dosyalı oyunu yükleyemiyorum ne denediysem olmuyor. lütfen yardım edermisiniz.
 

kingci09

Üye
beyler s3 minide calısıormu ?
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Chorjchak

Chorjchak

Üye
Emek var teşekkürler:alkis
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL

Criver

Üye
Yaw arkadaş oyunu yüklerdim oyuna giriyor tam o 'ekrana bas kısmı varya' orda oyundan atıo ya Sebep ne olabilir?
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
arkadaslar Oyunun data dosyasını pc den tele atamıyorum tam yuzde yuz oluyor hata veriyor durduruldu kopyalanamadi gibi birsey yaziyor sebebi ne olabilir? Telefondan rar dosyasını actigimdada uzerine yazamıyor diye hata veriyor
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
arkadaslar Oyunun data dosyasını pc den tele atamıyorum tam yuzde yuz oluyor hata veriyor durduruldu kopyalanamadi gibi birsey yaziyor sebebi ne olabilir? Telefondan rar dosyasını actigimdada uzerine yazamıyor diye hata veriyor
Önce hafıza kartına at Bahadır sonra telden taşırsın :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede


Üst Alt