Asphalt 8: Airborne v1.0.0

Sponsorlu Bağlantılar

Fenerlinasir

Fenerlinasir

Üye
Tamam kardeşim Sağol
 


Mem_et

Mem_et

Üye
ellerine sağlık tşkkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
orxan_92

orxan_92

Üye
Huawei ascend G510 da oyun acilirmi??
Ram512
Cpu 1.2ghz
Gpu -adreno 203
 
dejavu178

dejavu178

Üye
tablet wifi'a bağlıyken açıldığı gibi kapanıyo, wifi kapalıyken sorunsuz. teşekkürler bu arada.
 

BurnT

Üye
indirdiğim apk yı kurup oyuna girmeye çalıştığımda birkaç saniye içinde oyundan atıyordu.offline apk buldum,onu kurunca hiçbir sorun olmadan en yüksek ayarlardan GM Discovery ile oynayabiliyorum.

link ekleyemiyorum hata verdi.pm atarsanız gönderebilirim
 

oha-e2N

Üye
nerde linkkler
 
cash21

cash21

Üye
Yahu yokmu S3 mini ye göre bi apk kanser oldum bea (=
 

hakan aydogar

Üye
:agla2: :agla
 
oyok

oyok

Üye
tablet wifi'a bağlıyken açıldığı gibi kapanıyo, wifi kapalıyknnen sorunsuz çalışıyor yardım lütfennnnnn
 
Secret26

Secret26

Üye
BUYRUNNNN SICAĞI SICAĞINA SİZLERE OFFLINE APK DOSYASINI PAYLAŞAYIM %100 DENENDİ ÇALIŞIYOR TARİH 25.08.2013 05:20

APK DOSYASINI İNDİRMEK İÇİN
(İNDİRDİKTEN SONRA OFFLINE YAZAN APK'YI SD KARTINIZA ATIN VE TELEFONU AÇIN KURUN APK'YI. BURADAN İNDİRDİĞİNİZ DATA'YI DA SD KART/ANDROID/OBB KLASORUNE ATIN.

BUYRUN BU DA GENERAL MOBILE DISCOVERY'DEN EKRAN GÖRÜNTÜLERİ:
(GRAM KASMA YOK AYARLAR YÜKSEK'TE. OYUNU BEĞENMEDİM, REAL RACING 3 BUNA BİN BASAR. GRAFİKLERİ ÇOK KÖTÜ ONU SÖYLEYEYİM YÜKSEK'TE BİLE KALİTELİ DEĞİL ARAÇLAR AYRICA OYUN BİRAZ KARMAŞIK MENÜYE SAHİP.)











Resimleri direkt img olarak attım sayfada verdiği yavaşlıktan ötürü özür dilerim çok screenshot oldu evet :)
 
oyok

oyok

Üye
arkadaslar tabletlerden ve bazi telefonlarda vifiyi acinca donma ve oyundan atma sorununa kesin 100de100 cozumunu buldum ohbe dunya varmis kasma derdide ortadan kalkti simdi arkadaslarimla doya doya oynuyorum boyle bir sorunu olan varsa yardimci olabilirim arkadaslar

- - - Eklendi - - -

ayrica sinirsiz para ve altin hilesi istedigin arabayi al arkadaslarini gec :-)
 
  • Beğen
Tepkiler: Criver

badb0y06

Üye
madem çözümü buldun paylaşta millet yararlansın

bende ne kasıyor ne atıyor şükür :D
 

barbo149

Üye
Apkyi kuruyorum android obb ye giriyom oyunun dosyasi yok tel s3 birisi yardimci olabilirmi
 

nfsbilal

Üye
Beyler verilen sd dosyaları Modern Combat 4'ün :d:

- - - Eklendi - - -

pardon yanlış dosyaya bakmışım :D
 
NotHingLose

NotHingLose

Üye
Oyun Güzel Fakat Kaza Yapıyorsun Mutlaka ve 1 ci iken kaza yapsan seni hemen geciyolar çok hızlı geliyorlar :D
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
oyundaki kestirme yollar abartilacak derecede kisaltiyor. hic hos olmamis
 

Criver

Üye
arkadaslar tabletlerden ve bazi telefonlarda vifiyi acinca donma ve oyundan atma sorununa kesin 100de100 cozumunu buldum ohbe dunya varmis kasma derdide ortadan kalkti simdi arkadaslarimla doya doya oynuyorum boyle bir sorunu olan varsa yardimci olabilirim arkadaslar

- - - Eklendi - - -

ayrica sinirsiz para ve altin hilesi istedigin arabayi al arkadaslarini gec :-)

Şu oyundan atma olayını bi anlatsn seviniriz bnim böle bi sorunum varda :ağlarım:
 
ayaztuncay

ayaztuncay

Üye
Arkadaşlar Obb dosyasını atınca 1000 bilmem ne gibi bi hata çıkıyor kopyalanamıyor diyor ne yapmam lazım tel S3
 


Üst Alt