Asphalt 8 Sonunda Yayinlandi...!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
big.LITTLE

big.LITTLE

Üye
Birkaç güne Nexus 4 üm elime geçince open gl 3.0 le oynayacağım inşallah.:aha:
 


Artles

Artles

Üye
Open gl 3.0 olayı nedir?
 
Megandroid

Megandroid

Üye
    Konu Sahibi

Inanmiyorum yaa. Iyice sabirsizlandirdin beni :ehe:

- - - Eklendi - - -

Open gl 3.0 olayı nedir?

Gelismis destek.Grafikler ust duzey ve stabil. Mesela normal bir yaris oyununda gunes isigi arabaya vurdugunda ne parlama olu ne birsey. Olsa da hissettirici degil. Ama bu destekte HD bir filmde arabayi izler gibisin.
 

MaxipmaN

Üye
şu konuya her bakışımda telefonu atasım geliyo :D
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
.caner.

.caner.

Üye
Ulan gittik exynox lu s4 aldık !!!! Satıcam bu telefonu !!! 1.500 edermi ?
 

mustilotto

Üye
İphone 4s te open gl es 3.0 varmı
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Pp25 e hemen düşmüş ipad e indiriyorum burada bitireyim telefonda da opengl3 ile oynarız :eller:
 
furkan5800

furkan5800

Üye
s3 mini :((
 
Artles

Artles

Üye
Note 2 ile oynayabilir miyim öyle birde otomatik mi yoksa ek birsey yapmam gerekir mi
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Oyun çok iyi beyler asphalt 7 yi begenmemistim ama bu cidden iyi tavsiye ederim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
.caner.

.caner.

Üye
Markete dusmemis hala
 
.caner.

.caner.

Üye
Aman markete dussede alacağım yok :( hizli internet im yok :((
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
İphone 4ste varmi bu open gl 3.0 ?
 
ANIL

ANIL

Admin
Android için her an yayınlanabilir. Gameloft Endonezya sayfası android versiyonu için bir kaç saat sonra demiş.
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt