Birkaç güne Nexus 4 üm elime geçince open gl 3.0 le oynayacağım inşallah.![]()

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
:Open gl 3.0 olayı nedir?
Oooo hayirli olsun kardesim![]()

Note 2 ile oynayabilir miyim öyle birde otomatik mi yoksa ek birsey yapmam gerekir mi
Markete dusmemis hala
Oyun çok iyi beyler asphalt 7 yi begenmemistim ama bu cidden iyi tavsiye ederim![]()
Iyice meraklandim simdi 
İphone 4ste varmi bu open gl 3.0 ?
Ulan gittik exynox lu s4 aldık !!!! Satıcam bu telefonu !!! 1.500 edermi ?
