hangi keyboard i kullaniyon kardes ? swiftkey tarzi filan ise onlar 20 30 mb a yakin ram harcadiklari icin kasiyo olabilir bide stock klavyenin ustune indirip baska klavye kurduysan ondan olabilir. Stock klavye ile rahatsiz edecek derecede kasiyosa stock romu yukle baska cagren yok