keremunye
Üye
ücretsiz uygulamalar ücretli olmaya başladı!!?
Farkında mısınız bilmem ama hepimiz gdr2 güncellemesine yoğunlaşmışken kullanmakta olduğumuz çoğu uygulamada bir bir ücretli olmaya başladı.bu bir tesadüf mü yoksa zamanlama mı?bildiğim kadarıyla ücretsiz kullanılan bir programı telefondan kaldırdığımızda eğer o sırada ücretli olmuşsa tekrar kullanmak istediğimizde ücretli oluyor.
yani lafı şuraya getiriyorum amber güncellemesi geldiğinde programları tekrar yükleyeceğiz ve ücretsizken indirdiğimiz birçok programı satın almamız gerecek!!!
yanılıyor muyum arkadaşlar??
Bu Konu Mobil Sürümden Açıldı
yani lafı şuraya getiriyorum amber güncellemesi geldiğinde programları tekrar yükleyeceğiz ve ücretsizken indirdiğimiz birçok programı satın almamız gerecek!!!
yanılıyor muyum arkadaşlar??
Bu Konu Mobil Sürümden Açıldı



