Yoklama alıyorum dünyalılar

Sponsorlu Bağlantılar



FeLonieS

FeLonieS

Üye
Jüpiter gezegeninden selamlar. :D
 
asigsasi

asigsasi

Üye


Hüloooğ sen baş tacısın 11 numara ol hadi


- - - Eklendi - - -



Abim gençler fazla sıkıcı olmaya başlamıştı bir hafta tatil yaptık :) neşelen artık abi :)

eyvallah teşekkürler ilgin için :10numara:
 
CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Midasin gulaklari tavsan gulaklariii!
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye


Biz :sukur: iyiyiz :) tanışalım dostum ben Aykut


- - - Eklendi - - -



Anlat Hele nasılsın abi :) Bi de abi benim şu soruna bi çaren var mı ? Vakit yok flash atmaya

Tanışalım tabi kusuruma bakmayın pat diye daldım konuya, adım Cihat yaşım 19. Memnun oldum Aykut abi :)
 
asigsasi

asigsasi

Üye


Biz :sukur: iyiyiz :) tanışalım dostum ben Aykut


- - - Eklendi - - -



Anlat Hele nasılsın abi :) Bi de abi benim şu soruna bi çaren var mı ? Vakit yok flash atmaya

Allah a şükür olsun sen nasılsın senin sorun neydi :hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
 
CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi


Allah a şükür olsun sen nasılsın senin sorun neydi :hmmm

Tuslar kilitli iken de ekran ışığı yanıyor abi


- - - Eklendi - - -


Gif mi yine :zzz: burjuva seniiii symbian'da gif açamıyoruz bilmiyorsun tabi demi


- - - Eklendi - - -

Ne Haber mert
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
34.
 
CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi


flash atmak istemiyorsan hard format atman gerekir
aynı sorun bende de oldu aşırı yüklenme sonucu oluyor bu sorun :)

Abi hard atarsam herşeyi kaybederim :zzz: birkaç gün böyle kullanacağım öyleyse abi. Bayramda flash atarım ancak o zaman müsait olurum
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye


Abi hard atarsam herşeyi kaybederim :zzz: birkaç gün böyle kullanacağım öyleyse abi. Bayramda flash atarım ancak o zaman müsait olurum

yapacak birşey yok başka evols yüklersin :)
 


Üst Alt