CABBAR
Üye
Kaçtayız uzaylı ben de burdayım![]()
Hüloooğ sen baş tacısın 11 numara ol hadi
- - - Eklendi - - -
![]()
- - - Eklendi - - -
sizlerin yorumları okuyup stres atıyordum bi baktım dağılmış sınız.![]()
Abim gençler fazla sıkıcı olmaya başlamıştı bir hafta tatil yaptık
neşelen artık abi 



iyiyiz 
burjuva seniiii symbian'da gif açamıyoruz bilmiyorsun tabi demi
