bende su an note2 var android 4.0.3 yuklu performansi fiyatina gore gayet doyurucu yanliz bilgin olsun replika android alacaksan oyun oynanmiyo yuklensede acmiyo bu arada 1. kalite s4 te kullandim yanliz note 2 bana daha guzel geldi bilgin olsun 430 tl ye aldim ben en iyi yaniysa sarji cok iyi gidiyo butun gun rahatlikla kulaniliyo