Facede reklamlardaki replika ürünler hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

saygin27_ist

Üye
    Konu Sahibi
Facede reklamlardaki replika ürünler hakkında
Facede reklamlardaki replika ürünler o kadar cezbedici görünüyor ki insan adeta özellikleri ve fiyatı ile cezbediyor. Alınır mı? sizce
 


Baskentliia

Baskentliia

Üye
kesinlikle alınmaz yapma o hatayı
 
xenon56

xenon56

Üye
sar değerleri ne kadar acaba ucuz ürün alıp sağlığımızdan olmak istemezsiniz heralde ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Samet.25
Puck

Puck

Üye
Kandırmaca işte göz boyayarak milleti kendine çekmesi tamamen , bence bulaşmayın :D
 

Kinqpin

Üye
Galaxy s4 un 179 olmasi cok sacma değil mi ? Para verilmez onlara dokunmatigi sistemi bosa para harcamak bence
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Replika ürünü kargoya verdiler,sağsalim teslim aldık da sar değeri kaldı :D
Göndermezler bile yahu.
 
OozyStaw

OozyStaw

Üye
al paranı çöpe at daha az derdin olur hiç aldanma onlara
 
waycell

waycell

Üye
Ben cok kullandim hic gerek yok arkadaslar bozuldu duruyor kenarda yapabilende yok bende orjinal s3 aldim
 
gutihaz1

gutihaz1

Üye
adblock eklentisini kur
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Abartıp orjinal ürünün resmini hatta videosunu koyanlar var zaten o reklamlar olmasa f. Türkiye gurubu şimdi peynir-ekmek yerdi
 

smrlss

Üye
orjinal Galaxy s4'ün ekranı bozulsa 300 400 tl arasında para istiyorlar sen komple telefon 179 diyosn :D artk kagıttan felan yapıp yollarlar telefonu :D
 


Üst Alt