j700iii
Üye
mesajı görmek için yorum yaz
bu forumda açtıgım konuyu insanların görmesi için yorum yazma zorunlugu yapma varmı yanı mesajı içerigi gözükmicak yorum yazdıkları zaman açılacak
böyle bişey yapmak istiyoum çünkü çok güzel paylasımlar yapıyorum indirme sayısına bakıyorum 200-300 indirme oluyor ama 5-6 yorum oluyor herkez yararlanıyor bi allahın kulu teşekkür etmiyor
böyle bişey yapmak istiyoum çünkü çok güzel paylasımlar yapıyorum indirme sayısına bakıyorum 200-300 indirme oluyor ama 5-6 yorum oluyor herkez yararlanıyor bi allahın kulu teşekkür etmiyor

fazla post kasma olur 

