mesajı görmek için yorum yaz

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

j700iii

Üye
    Konu Sahibi
mesajı görmek için yorum yaz
bu forumda açtıgım konuyu insanların görmesi için yorum yazma zorunlugu yapma varmı yanı mesajı içerigi gözükmicak yorum yazdıkları zaman açılacak

böyle bişey yapmak istiyoum çünkü çok güzel paylasımlar yapıyorum indirme sayısına bakıyorum 200-300 indirme oluyor ama 5-6 yorum oluyor herkez yararlanıyor bi allahın kulu teşekkür etmiyor
 


Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Burada yapılan paylaşımlar herkese açıktır ve faydalana bilirler.

Bugüne kadar böyle bir kısıtlama getirmeyi düşünmedik, kişinin isteğine bağlı olarakta yapılamayor.


 
hikmet366

hikmet366

Üye
en sinir olduğum sey gerek Yok Bence
 
Incredible

Incredible

Üye
O dediginizin olmasi icin Hide eklentisi foruma entegre edilmeli
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
konuya yorum yapmayana hakkımı helal etmiyorum yazarsan geri dönüş daha fazla olur :islik
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede ve -Akıncı
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Keyifli forumlar.
Gerekli açıklamalar yapıldı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt