folfol322
Üye
Boşta kalan Ram yetersiz kalıyor..
Merhaba arkadaşlar, benim telefonum durduk yerde Ram sömürüyor. Bunu geniş bir özetle açıklamak istiyorum.
Telefon: LG Optimus L5
Sistem: Android v20C e612
Bellek: 512 mb
Root'lu - Framaroot kullandım.
Telefon bir süre boşta durduktan sonra azar azar kullandığı Ram artmaya başlıyor. Mesele diyelim ki telefonu yeni açtım. İlk açtığımda boştaki Ram miktarı 200 mb ve üstü oluyor. Fakat sonra zamanla kullanılan Ram artıyor ve aradan saatler geçtikten sonra bana kalan boştaki Ram 50 mb a kadar düşüyor. Ayrıca temizleme programları ile önbelliği temizlediğimde de max 2 - 4 mb ram temizleyebiliyor bu durumda. Öyle zamanlar oluyor ki bunu düzeltmek için telefona tekrar reset atmam gerekiyor.
Telefonun başlangıçta çalıştırılan programlarına göz attım ve onları eledim. Bununla birlikte arkaplanda çalışan uygulamaları da eliyorum. Ayrıca Ayarlar> Uygulama Ayarları'ndan (Hepsi) uygulamaları tek tek seçip durdur da dedim (gereksiz gördüklerimi) fakat yine de bu sorun ile karşılaştım.
Bazen telefonun Ram'i 80 civarında kalıyor boşta. "Defender" diye bir oyunum var. Oyuna girip bi süre oynayıp çıktığımda Ram çok az bir miktar daha azalıyor fakat bu sefer önbellekteki işlemleri temizlediğimde 150 ve üstü boşta Ram tekrar geri geliyor. Ama boşta kalan Ram miktarı çok düşünce bu da bir fayda etmiyor.
Bu sorunun nedeni ne olabilir bi fikri olan varsa ve yardım edebilirse çok sevinirim. Bu konuda telefondaki dahili uygulamaları da kaldırabilirim, sadece ne yapmam gerektiği konusunda bi fikrim yok.
Telefon: LG Optimus L5
Sistem: Android v20C e612
Bellek: 512 mb
Root'lu - Framaroot kullandım.
Telefon bir süre boşta durduktan sonra azar azar kullandığı Ram artmaya başlıyor. Mesele diyelim ki telefonu yeni açtım. İlk açtığımda boştaki Ram miktarı 200 mb ve üstü oluyor. Fakat sonra zamanla kullanılan Ram artıyor ve aradan saatler geçtikten sonra bana kalan boştaki Ram 50 mb a kadar düşüyor. Ayrıca temizleme programları ile önbelliği temizlediğimde de max 2 - 4 mb ram temizleyebiliyor bu durumda. Öyle zamanlar oluyor ki bunu düzeltmek için telefona tekrar reset atmam gerekiyor.
Telefonun başlangıçta çalıştırılan programlarına göz attım ve onları eledim. Bununla birlikte arkaplanda çalışan uygulamaları da eliyorum. Ayrıca Ayarlar> Uygulama Ayarları'ndan (Hepsi) uygulamaları tek tek seçip durdur da dedim (gereksiz gördüklerimi) fakat yine de bu sorun ile karşılaştım.
Bazen telefonun Ram'i 80 civarında kalıyor boşta. "Defender" diye bir oyunum var. Oyuna girip bi süre oynayıp çıktığımda Ram çok az bir miktar daha azalıyor fakat bu sefer önbellekteki işlemleri temizlediğimde 150 ve üstü boşta Ram tekrar geri geliyor. Ama boşta kalan Ram miktarı çok düşünce bu da bir fayda etmiyor.
Bu sorunun nedeni ne olabilir bi fikri olan varsa ve yardım edebilirse çok sevinirim. Bu konuda telefondaki dahili uygulamaları da kaldırabilirim, sadece ne yapmam gerektiği konusunda bi fikrim yok.

