550 lira bütçeyle alınabilecek telefon

Sponsorlu Bağlantılar

klsb44mirc

klsb44mirc

Üye
    Konu Sahibi
550 lira bütçeyle alınabilecek telefon
Yaklaşık 450 lira bütçem ve 5800 XpressMusic telefonum var bunu satarsam 550 lira gibi bi bütçem olacak, telefon önerileriniz neler? Android telefon düşünmüyorum Windows Phone olursa çok daha iyi olur benim için. Önerileriniz için teşekkür ederim.
 


enesrsln

enesrsln

Üye
50 TL ekle General Mobile Discovery al. Eğer android istersen.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Megandroid

Megandroid

Üye
Windows phone un gelecegi yok. ileride birakirsin. O yuzden android al. General Mobile discovery almalisin. Forumda oynadigim oyunlarida yazdim. Internette videoda cok var.

- - - Eklendi - - -

Link :

http://www.maxicep.com/cep-telefonlari-genel/gm-discovery-oneeemliii-821637.html#post6316100
 

alperen kutuk

Üye
sen android istemiyosan o paraya lumia 520 den iyisini bulamazsın
 
theeternal

theeternal

Üye
Lumia 520 var ama birazcıkdaha koyabilirsen 620 de kamera flaşı görüntülü konuşma ve temassız odeme pixel yoğunlu falan daha iyi (konuşma süreleri falanda)
 
Secret26

Secret26

Üye
Kesinlikle 599 liraya general mobile discovery al paranı asla nokialara verme o fiyatdaki tüm telefonların kralı gmd dir.
 
enterneoll

enterneoll

Üye
illa windows phone istiyorsan 50 tl daha lumia 520 alabilirsin :)
 
theeternal

theeternal

Üye
tabi 520 de tasarım daha iyi ama lumia 620 tercihim :oke:

- - - Eklendi - - -

neden nokia lumia 620 cok güzel bir telefon nokia da artık birşeyler yapmaya başladı lumialar stabil çalışyor
 
Megandroid

Megandroid

Üye
Kesinlikle 599 liraya general mobile discovery al paranı asla nokialara verme o fiyatdaki tüm telefonların kralı gmd dir.

Bosver kardes. Baskalari zamaninda apple ve samsung unun arkasinda durdu. Sayelerinde ulkemiz kaziklanir oldu. Hep bahane hep bahane . Bu arkadasa lafim yok butce ariyor. Fakat digerler 1000-2000 TL vermeye alismislar. Ben o parayi versem pc alirim.
 
Secret26

Secret26

Üye
Bosver kardes. Baskalari zamaninda apple ve samsung unun arkasinda durdu. Sayelerinde ulkemiz kaziklanir oldu. Hep bahane hep bahane . Bu arkadasa lafim yok butce ariyor. Fakat digerler 1000-2000 TL vermeye alismislar. Ben o parayi versem pc alirim.
aynen öyle kardeşim samsungun malzemesi çok dandik zaten millet kazık yemeye alışmış dünyanın en pahalı benzinini de kullanıyoruz 2000de ne kadardı şimdi ne kadar hepsi vergi 100 liranın 65i vergi. ben o konulara girmeyeceğim siyaset diyecekler ama insan koyun oldum mu tutturuyor bir model marka şahsiyet sonuna kadar bu diyor biz en iyisini gösteriyoruz anlamıyor keyifleri bilir ama anlayan insan olarak söylüyorum windows 8 phoneların daha 1-2 senesi var ve nokia lumialar çöp. millet 1300 liraya s3 alınca bir şey yaptığını sanıyor ama ben anlamam onların kafasından. o fiyata motosiklet alır keyfime keyif katarım be

ve ekleyeyim 3-4 sene öncesine kadar daha çok olmadı samsungun kızaklı modellerine felan bunlar çok dandik çok boktan diyen arkadaşlar şimdi samsung kölesi olmuşlar da haberleri yok yalan mı 3-4 seneye nokia değil mi aaa ne dandik diyenler sürüyle
 
Pc-ForEver

Pc-ForEver

Üye
Windows Phonenin bi geleceği yok paranı çöpe atarsın ...

sana çok samimi söylüyeyim arkadaşım alacaksan ya benim telden al yada xperia neo falan . Cidden kendi telim olduğu için değil gideri var bir sürü app var bir sürü oyun var gayet iyi bir ram ve işlemcisi var dış tasarım olarak çok şık ve kamerası iyi ... Bak zamanında git aga android al dediğim bir arkadaşım vardı nokia n8 ışıltılı reklamlarına kanıp aldı sonra aradan bi 3 4 ay geçti kafasına baya bi duvarlara vurdu çünkü uygulama yoktu ve tel bir süre sonra yavaşladı . Şöyle bir durum var ios fanları android içinde hergün wipe dalvik cache (boot ekranındaki bir seçenek tam hatırlamıyorsam telefonu fabrika ayarlarına getiriyor yada başka birşey ama bir şeyi yeniliyordu o kesin ) yapmadığınız sürece android'de yavaşlar dedi , külliyen yalan eğer önbeleği çok doldurmadığınız sürece (yani çalışan hizmetler de çok bir şey açık değilse ) telefon hızlı çalışır ...
 
Pc-ForEver

Pc-ForEver

Üye

zor çünkü piyasada nokia ve htc hariç hiç bir firma (sony , samsung , motorola , huawei , LG) buna ilgi göstermedi (yani windows phone li bir model çıkarmadı ) bu ise dolaylı yoldan windows phone platformuna uygulama çıkmasını yavaşlatıcak böylece telefonlar satmıycak sonrada o sisteme sahip telefonlar ölüme terk edilcek ...
 
0MG90

0MG90

Üye
Ben Desire C aldım iyi telefon ama Android işte. Keşke Lumia alsaydım. Sana önerim Windows Phone'lu al.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
zor çünkü piyasada nokia ve htc hariç hiç bir firma (sony , samsung , motorola , huawei , LG) buna ilgi göstermedi (yani windows phone li bir model çıkarmadı ) bu ise dolaylı yoldan windows phone platformuna uygulama çıkmasını yavaşlatıcak böylece telefonlar satmıycak sonrada o sisteme sahip telefonlar ölüme terk edilcek ...

bu noktada biraz eksik bilgiye sahipsin. Zira windows Phone işletim sistemli telefonları şu anda 4 firma üretiyor. Bunlar senin de bildigin Nokia ve HTC'nin yanında Samsung ve huawei. Ayrıca gectigimiz hafta LG de resmi olarak acikladi ki windows phone8 telefon hazirliyorlar. Motorola zaten wp telefon uretmez cunku google'in firmasi androidden başka bir sistem kullanirsa diger firmalar da android kullanmaz.

Uygulama geliltirme konusunda da gecen hafta aciklanan rakama gore wpstore şu anda 165.000 uygulama sayisina ulaşti. Ve hemen hergun yuzlerce uygulama cikiyor.

Bu noktada en buyuk hatayi "oyun" noktasinda tespit yaparak yapiyoruz ama dunyada "oyun" birinci oncelik olarak telefon tercihi yapanlar forumdakiler kadar cok zannetmeyin. Ki oyun konusunda da surekli kaliteli oyun wpstore'a geliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90
maskedboy

maskedboy

Üye
windows phone 8 in geleceği parlak ama şu an almak ne kadar mantıklı bilemem
 
fk555897

fk555897

Üye
Android istemiyorsan Nokia Lumia 520'ye bak.
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
lumia 520 ;)

- - - Eklendi - - -

lumia 520 ;)
 

Cihad Özkan

Üye
gm discovery al ben cok.memnunum
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Androidciler yine toplanmış. Arkadaşlar anlamak istemiyor musunuz adam "android düşünmüyorum WP8 benim için daha iyi olur" demiş? Bunları dinleme kardeşim Nokia Lumia 520 al pişman olmayacağına eminim %100
 


Üst Alt