klsb44mirc
Üye
Kesinlikle 599 liraya general mobile discovery al paranı asla nokialara verme o fiyatdaki tüm telefonların kralı gmd dir.
aynen öyle kardeşim samsungun malzemesi çok dandik zaten millet kazık yemeye alışmış dünyanın en pahalı benzinini de kullanıyoruz 2000de ne kadardı şimdi ne kadar hepsi vergi 100 liranın 65i vergi. ben o konulara girmeyeceğim siyaset diyecekler ama insan koyun oldum mu tutturuyor bir model marka şahsiyet sonuna kadar bu diyor biz en iyisini gösteriyoruz anlamıyor keyifleri bilir ama anlayan insan olarak söylüyorum windows 8 phoneların daha 1-2 senesi var ve nokia lumialar çöp. millet 1300 liraya s3 alınca bir şey yaptığını sanıyor ama ben anlamam onların kafasından. o fiyata motosiklet alır keyfime keyif katarım beBosver kardes. Baskalari zamaninda apple ve samsung unun arkasinda durdu. Sayelerinde ulkemiz kaziklanir oldu. Hep bahane hep bahane . Bu arkadasa lafim yok butce ariyor. Fakat digerler 1000-2000 TL vermeye alismislar. Ben o parayi versem pc alirim.
Windows Phonenin bi geleceği yok paranı çöpe atarsın ...
Bence var
zor çünkü piyasada nokia ve htc hariç hiç bir firma (sony , samsung , motorola , huawei , LG) buna ilgi göstermedi (yani windows phone li bir model çıkarmadı ) bu ise dolaylı yoldan windows phone platformuna uygulama çıkmasını yavaşlatıcak böylece telefonlar satmıycak sonrada o sisteme sahip telefonlar ölüme terk edilcek ...
