blood_angel
Üye
Bence Lumia 920 alacaksan bekle diğer üst modelleri Türkiye'ye gelmesini bekle. Ayrıca renk olarak siyah , beyaz , kırmızı ve mavi çok iyi.
8. sınıftasın oyun oynamayı sever insanlar bu yaşta ben bu yaşımda bile seviyorsam. Oyun istersen S3 al. Kamera, tasarım, müzik falan filan içen L920 ama bence L1020'yi bekle![]()
Oyun ve uygulama manyağıyım diyorsan s3 al, geri kalan her şey için lumia
Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi

oyun pek fazla oynaman müzik ve fotğraaf benim için en önemkisi benim için bide mesajlaşmak nokia lumia 920 kulananlar yardımcı olurlarmı webde hızlımı menü geçişleri akışkan mı ?
oyun pek fazla oynaman müzik ve fotğraaf benim için en önemkisi benim için bide mesajlaşmak nokia lumia 920 kulananlar yardımcı olurlarmı webde hızlımı menü geçişleri akışkan mı ?

Müzik ve fotoğraf çok önemliyse L1020 bekle canım kardeşim![]()
ben bi anket yapsam oyunuzu hangi telefondan yana kulanırsınız l920 mi s3 mü ikisinde incelemem gerek ama olmadı s3 ü cebe atar havamıda yaprım![]()

Şimd çoluk çocukta bile s3 var.asıl havayı l920 ile atarsın![]()

utanmasa dilenci bile S3 kullanıyor diyeceğim.
