Okumak istiyor muyum?

Sponsorlu Bağlantılar

ismail

ismail

Üye
    Konu Sahibi
o zaman istisna olmak için büyük bi şevk doldu içimde teşekkürler mücahit :)
 


ismail

ismail

Üye
    Konu Sahibi
sanırım öyle bu senede çekelim bakalım nolcek
 
ismail

ismail

Üye
    Konu Sahibi
Malesef yavizim :)
Pek gözükmüyosun doğru yolu bulmuşsun :oke:
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Bence Erasmus'la git yabancı ülkeye. 2 dönem kal orada. Duyduğuma göre lay lay lom geçiyormuş Erasmus. Bir yıl o şekilde geçer. Kakan senelerde de dayanırsın artık, biter okul. :D
 
ismail

ismail

Üye
    Konu Sahibi
erasmus için kaç ortalama istiyolar bilin mi sen :)
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Ortalama olayını bilmiyordum. :D Kaç istiyorlar? :)
 
ismail

ismail

Üye
    Konu Sahibi
3.2 üstü diye duymuştum sanırım :hmmm
 
SHS

SHS

Üye
okuyacan mecbursun
okumayana diploması olmayana iş yok, anca amelelik yaparsın, onu bunun yanında sürünürsün.. kafanı çalıştır yazmışlar öyle kolay degil, kendi isini yapacaksan para lazim para
 
ismail

ismail

Üye
    Konu Sahibi
para para çekiyor :)
 
ismail

ismail

Üye
    Konu Sahibi
hem sol hem sağ pampa :)
Neyse sonuç okumaya karar verdim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı
ismail

ismail

Üye
    Konu Sahibi
2 tene birden okucam 1 endüstri müh ana dalım
2 bilgisayar müh :)
 
SHS

SHS

Üye
yürü be koçum benim :ehe
 
ismail

ismail

Üye
    Konu Sahibi
zaten abi ve müco bizim okulda endüstri mühendisleri yan olarak bilgidayar müh alabillyomuş 1 sene denerim olmazsa bırakırım :)
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
3.2 üstü diye duymuştum sanırım :hmmm

Yok be öğrendim ben. Ortalamanın 2.00 ve üstü olması lazımmış galiba. 2.50 yazan yerlerde var ama bilmiyorum. Okuldan okula değişebilir. Bence sen okula sorup öğren. Git takıl mis gibi. :D
 
ismail

ismail

Üye
    Konu Sahibi
evet ben 1 puan fazla duymuşum :D

  • Başvuru için Genel Akademik Not Ortalamasının; Lisans öğrencileri için 2.20/4.00, Yüksek Lisans veya Doktora öğrencileri için ise 2,5/4,00 olması gerekmektedir.
 


Üst Alt