son sürümde çalışıyor ama son sürümü bulamadım ben.
son sürümde çalışıyor ama son sürümü bulamadım ben.
buraya bi göz atın sürekli güncell tutulur "opda" nın N9 ile ilgili herşeye burada rahatlıkla ulaşırsınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
@pRime opda sitesine üye ol linklere ulaşırsın ordaki güncel ve yeni uygulamaları kullanıcı ile buluşturursanız
herkes ulaşmış olur
bu siteye üye olamadım bi türlü yaburaya bi göz atın sürekli güncell tutulur "opda" nın N9 ile ilgili herşeye burada rahatlıkla ulaşırsınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
@pRime opda sitesine üye ol linklere ulaşırsın ordaki güncel ve yeni uygulamaları kullanıcı ile buluşturursanız
herkes ulaşmış olur

Siteye üye olabilmek için güvenlik sorusuna farsça cevap vermeniz gerekli...Ben üye olabilmek için epey uğraşmıştım...
cevap olarak ne verebiliriz. ayrıca bazı forum sitelerine üyelik için rus örneğin o ülkeye ait mail hesabı istiyor. bu site içinde iran mail hesabı kullanmak şart mı?
Herhangi bir email olabilir...
Cevabı hatırlamıyorum bir yer ismi soruyordu...
cevap olarak tahran yazdım farsça ama yinede soruya verilen cevap hatalı diyor.
Cevap bu...
maximaxi
123456789
