N9 Facebook uygulaması varmı ?

Sponsorlu Bağlantılar

SouLW3

SouLW3

Üye
    Konu Sahibi
N9 Facebook uygulaması varmı ?
Arkadaşlar N9 da kendi facebook'u cok hoş fakat ing. başka bildiginiz tarayıcıdan olmayan face book uygulaması varmı ?
 


pRime.

pRime.

Üye
mağazadan fmobi'yi satın alabilirsiniz.
 

by-pegasus

Üye
zaten oradaki uygulama bütün cihazlara uyumlu sanırım
 
SouLW3

SouLW3

Üye
    Konu Sahibi
denedim tırt bir uygulama
 
dawid

dawid

Üye
magarmuchh bunu kullan begeneceksin
 
ilyas_0177

ilyas_0177

Üye
kullanışlı olarak
Fmobi var başkada bir facebook uygulaması yok en azından türkce degiller

bunu bir deneyin ingilizce ama seversiniz
 
pRime.

pRime.

Üye
o zaman friends uygulamasını bekleyeceksiniz. Güzel bir facebook uygulaması olacak. ya da iphone alacaksınız.
 
VeysiTekinTR

VeysiTekinTR

Üye
fmobi N9'da hatalıydı düzeldi mi?
 
pRime.

pRime.

Üye
son sürümde çalışıyor ama son sürümü bulamadım ben.
 
ilyas_0177

ilyas_0177

Üye
son sürümde çalışıyor ama son sürümü bulamadım ben.

buraya bi göz atın sürekli güncell tutulur "opda" nın N9 ile ilgili herşeye burada rahatlıkla ulaşırsınız



@pRime opda sitesine üye ol linklere ulaşırsın ordaki güncel ve yeni uygulamaları kullanıcı ile buluşturursanız
herkes ulaşmış olur
 
VeysiTekinTR

VeysiTekinTR

Üye
son sürümde çalışıyor ama son sürümü bulamadım ben.

son sürüm hangisi hocam. 3.0.5 mi?

- - - Eklendi - - -

buraya bi göz atın sürekli güncell tutulur "opda" nın N9 ile ilgili herşeye burada rahatlıkla ulaşırsınız



@pRime opda sitesine üye ol linklere ulaşırsın ordaki güncel ve yeni uygulamaları kullanıcı ile buluşturursanız
herkes ulaşmış olur

siteye üyeliği kabul edilmiyor heralde ben yapamadım.
 
SouLW3

SouLW3

Üye
    Konu Sahibi
buraya bi göz atın sürekli güncell tutulur "opda" nın N9 ile ilgili herşeye burada rahatlıkla ulaşırsınız



@pRime opda sitesine üye ol linklere ulaşırsın ordaki güncel ve yeni uygulamaları kullanıcı ile buluşturursanız
herkes ulaşmış olur
bu siteye üye olamadım bi türlü ya
 
ilyas_0177

ilyas_0177

Üye
opda nın resmi sitesi
daha önce Symbian cihazlar icin sertifika alan arkadaşların üyeligi gecerlidir
bi fark yok
yani eski üyeligi olan arkadaşlar opda daki depoları buraya veya siteye taşıyabilir
mobil oldugum icin ben taşıyamıyorum
bu konuda @Prime arkadaşımız yardımcı olur :)

site üyeligini google ceviri ile yapın chome gibi tarayıcı kullanın
site üyeligi kabul ediyor
 

fnldstntn

Üye
Siteye üye olabilmek için güvenlik sorusuna farsça cevap vermeniz gerekli...Ben üye olabilmek için epey uğraşmıştım...
 
VeysiTekinTR

VeysiTekinTR

Üye
Siteye üye olabilmek için güvenlik sorusuna farsça cevap vermeniz gerekli...Ben üye olabilmek için epey uğraşmıştım...

cevap olarak ne verebiliriz. ayrıca bazı forum sitelerine üyelik için rus örneğin o ülkeye ait mail hesabı istiyor. bu site içinde iran mail hesabı kullanmak şart mı?
 

fnldstntn

Üye
cevap olarak ne verebiliriz. ayrıca bazı forum sitelerine üyelik için rus örneğin o ülkeye ait mail hesabı istiyor. bu site içinde iran mail hesabı kullanmak şart mı?

Herhangi bir email olabilir...
Cevabı hatırlamıyorum bir yer ismi soruyordu...
 

Benzer Konular

arslan3332
Cevap
4
Görüntüleme
509
arslan3332
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
2K
Doğuş Pertez
Eren Değerli
Cevap
0
Görüntüleme
517
Eren Değerli


Üst Alt