Febris
Üye
Sony Xperia Z ANA KONU**
XPERIA Z yi bu başlık altından konuşalım sorunlarınız ve önerilerinizi buradan belirtirseniz herkes toplu yerden bulur akşam 1. Mesaj düzenlicem maxicepte göremediğim içim açtım konuyu
** Telefonumuzda 5" hd ekran Snapdragon S4 Pro 1.5ghz işlemci 2gb ram ve adreno 320 grafik işlemcisi kullanılıyor
** 13 mplik ExmorRS Kamera lensi kullanılmış ve HDR Modu vardır. Ön kamerası 2.2mp dir
** Bu gün itibariyle 4.2.2 Jelly Bean sürümü kullanmaktadır 02.07.2013
** Şebeke üzerinden görüntülü görüşme yapılmıyor. Skype, tango gibi uygulamalarla bu sorunu aşabilirsiniz
** Hoparlör sesi rakiplerine göre az çıkıyor bu da su dayanıklılık özelliğinden kaynaklanıyor hoparlör bir katmanın altında olduğu için sesi az çıkıyor telefon çaldığında çok çok çok rahat duyulabiliyor
** Yeni 4.2.2 güncellemesiyle 32GB olan arttırılabilir hafıza sınırı 64GB'a çıkarılmış daha deneyemedim deneyenler yorum yaparsa iyi olur
**
### BEN DENEYIMLERIMI PAYLAŞIYORUM SİZLERDE PAYLAŞABİLİRSİNİZ DENEYİM VE SORUNLARINIZI HEPBERABER ÇÖZERİZ
###
** Telefonumuzda 5" hd ekran Snapdragon S4 Pro 1.5ghz işlemci 2gb ram ve adreno 320 grafik işlemcisi kullanılıyor
** 13 mplik ExmorRS Kamera lensi kullanılmış ve HDR Modu vardır. Ön kamerası 2.2mp dir
** Bu gün itibariyle 4.2.2 Jelly Bean sürümü kullanmaktadır 02.07.2013
** Şebeke üzerinden görüntülü görüşme yapılmıyor. Skype, tango gibi uygulamalarla bu sorunu aşabilirsiniz
** Hoparlör sesi rakiplerine göre az çıkıyor bu da su dayanıklılık özelliğinden kaynaklanıyor hoparlör bir katmanın altında olduğu için sesi az çıkıyor telefon çaldığında çok çok çok rahat duyulabiliyor
** Yeni 4.2.2 güncellemesiyle 32GB olan arttırılabilir hafıza sınırı 64GB'a çıkarılmış daha deneyemedim deneyenler yorum yaparsa iyi olur
**
### BEN DENEYIMLERIMI PAYLAŞIYORUM SİZLERDE PAYLAŞABİLİRSİNİZ DENEYİM VE SORUNLARINIZI HEPBERABER ÇÖZERİZ
###


