dreamgirls
Üye
Soyluyorum....dreamboys bisi var aman bekleyin dicek bizde....acaba ne acaba ne diiicez.....dreamboys da kıs kıs gulcek....
sona ben espri yapcam falan filan ...bole bisi...
sona ben kıs kıs gulcem...![]()
![]()
![]()
zekice titanic...

ama öle bişi diil...
kıs kıs gülme kısmına bişi diyemicem...

BEKLEYİN...


bole bisi...




