Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar



Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Eve sıralamaya başlayım ram ve işlemci tamam ancak diskin WD olsaydı önbellek ve Swap için daha doğru sonuçlar alabilirsin.şimdi gelelim eldekileri değerlendirmeye yanlış okumadıysam ki mobilden okudum hızlıca Mint yavaş çalışıyor demişsin Ben senin sisteminin yarısı bile etmeyen usb belleğe kurdum minti 14-15 sürümlerini 20-25 chrome sekmesi ile gayet rahat çalıştım :oke: sana tavsiyem kasaya başka bir disk takıp ve kurulumu oraya yapmanı öneririm ozaman gerçekten farkı görürsün :oke:
 
Türe

Türe

Üye
Demek ki dual boot'tan kaynaklanıyor abim tahmin ettiğim gibi. Yedekleyip bir deneyeyim tek başına kurmayı.
 
Invoke

Invoke

Üye
Demek ki dual boot'tan kaynaklanıyor abim tahmin ettiğim gibi. Yedekleyip bir deneyeyim tek başına kurmayı.

Benimde dual boottu, ubuntu ve mint denemiştim ikisini de sorun yoktu.
 
Türe

Türe

Üye
D'ye kurmuştum ondan mı ki :hmmm



Bu az mı Sait abi ?
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
D'ye kurmuştum ondan mı ki :hmmm



Bu az mı Sait abi ?

Hayır canım kardeşim swap işletim sistemi kurarken takas dediğimiz alandır sistemin kurulu olduğu bölüm değildir.:oke:

D bölümüne kurduysan soru olmamalı bu nedenle söylemiştim :oke:
 
Türe

Türe

Üye
Yok swap'i biliyorum da herhangi özel işlem yapmadım ben swap için. (Biraz amatörüm linux konusunda kusura bakmayın :) )

Kurulum seçeneklerinde 18 gb seçiliydi baktım 24 gb a kadar seçenek vardı
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Yok swap'i biliyorum da herhangi özel işlem yapmadım ben swap için. (Biraz amatörüm linux konusunda kusura bakmayın)

Kurulum seçeneklerinde 18 gb seçiliydi baktım 24 gb a kadar seçenek vardı

Mint 15 64 bit olivia sürümünü kurarmısın lütfen ve kurduktan sonra güncellemeleri yapıp ekran kartı sürücünüde aktif edersen driverdan :oke:
 
Türe

Türe

Üye
Mint 15 oliviera kurulu abi. Güncellemeler de tam da ekran kartı sürücüsünü nasıl aktif ederiz ?
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Ati driverlari kurulmamistir
 
Türe

Türe

Üye
O halde indirip kurmayı deneyeyim driverları.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Yarın birşeyler yapmayı planlıyorum bakalım neler yapabilicem :)
 
huseyinekrem

huseyinekrem

Üye
Ubuntu 12.10
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar internet paketim bittigi icin giremiyordum foruma, bundan sonra sorunlariniza yardim etmeye devam edecegim :) Bu arada Sait abi konuya olan ilgin ve yardimlarin icin tekrardan tesekkurler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Arkadaslar internet paketim bittigi icin giremiyordum foruma, bundan sonra sorunlariniza yardim etmeye devam edecegim :) Bu arada Sait abi konuya olan ilgin ve yardimlarin icin tekrardan tesekkurler.

Rica ederim:)
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
smh60

smh60

Üye
Teşekkürler pes falan oynanmaz demi
 


Üst Alt