Tavsiye Pp25 kullanımı (jb'siz uygulama yükleme programı)

Sponsorlu Bağlantılar

ihsanca

Üye
T e ş e k k ü r l e r
 


PixelWolf

Üye
Ya lütfen yardım edin ilk gün uygulamaları indirdim kurdum hepsi çalıştı dün indirdim kurdum uygulamaların 2'sindede açıldı -atıyorum gameloft yazısı çıktı- kapandı ben ne kadar uygulamaları Iphone'den silip, PP'den silip, tekrar aynı işlemlerle kursam da sonuç alamadım. :ağlarım:
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Ya lütfen yardım edin ilk gün uygulamaları indirdim kurdum hepsi çalıştı dün indirdim kurdum uygulamaların 2'sindede açıldı -atıyorum gameloft yazısı çıktı- kapandı ben ne kadar uygulamaları Iphone'den silip, PP'den silip, tekrar aynı işlemlerle kursam da sonuç alamadım. :ağlarım:
İşlemleri yaparak herkes sonuca bir şekilde ulaştı.Size diyecek birşey bulamadım Edward beyciğim.
 
frk uzn

frk uzn

Üye
bilgisayarda itunes yok ben kendime real boxingi indirdim hata vermeden çalıştı arkadaşımın iphonunada yukledım aynı şekilde id parola sordu ben avuc içindeki elma ya tıklayıp sag yukardakı mavı butona tıkladım çince bi hata çıktı çarpı şeklinde sonra oyunu tekrar indirip deneyim dedim oyle yaptım yıne aynı hata yanı ıd sorgulama o mavı butonla gitmiiyor bende ne yapıcam ? yokmu bilen
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
bilgisayarda itunes yok ben kendime real boxingi indirdim hata vermeden çalıştı arkadaşımın iphonunada yukledım aynı şekilde id parola sordu ben avuc içindeki elma ya tıklayıp sag yukardakı mavı butona tıkladım çince bi hata çıktı çarpı şeklinde sonra oyunu tekrar indirip deneyim dedim oyle yaptım yıne aynı hata yanı ıd sorgulama o mavı butonla gitmiiyor bende ne yapıcam ? yokmu bilen
Ündirdiğiniz uygulamayı pp25 üzerinden silin sonra tekrar indirin ardından telefondaki ıygulamanızı silip yeniden uygulamayı telefonunuza aktarım
 
omeremre23

omeremre23

Üye
teşekkürler
 

cancan1024

Üye
Gta vice city'yi indiriyorum 700mb'da donuyor indirme hızı 0'lanıyo.Arada bir 5-10kb indiriyor.Sonra bir daha indirme hızı 0'lanıyor.Lütfen yardım edin başka oyun indirirken de 50-100kb sonra arada bir donuyor.İndirme hızını yükseltmenin bir yolu yok mu ya da buna benzer bir program lütfen yardım edin :(

Al işte yine hızı 5kb'a düştü daha da yükselmeyecek
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Gta vice city'yi indiriyorum 700mb'da donuyor indirme hızı 0'lanıyo.Arada bir 5-10kb indiriyor.Sonra bir daha indirme hızı 0'lanıyor.Lütfen yardım edin başka oyun indirirken de 50-100kb sonra arada bir donuyor.İndirme hızını yükseltmenin bir yolu yok mu ya da buna benzer bir program lütfen yardım edin :(

Al işte yine hızı 5kb'a düştü daha da yükselmeyecek
Yaşadığın sorun çoğunlukla oluyor.Ama bir süre sonra hızlanması gerek. Olmadı DNS yi 8.8.8.8 8.8.4.4 olarak değiştirip indirmeyi dene.
 

PixelWolf

Üye
Gta vice city'yi indiriyorum 700mb'da donuyor indirme hızı 0'lanıyo.Arada bir 5-10kb indiriyor.Sonra bir daha indirme hızı 0'lanıyor.Lütfen yardım edin başka oyun indirirken de 50-100kb sonra arada bir donuyor.İndirme hızını yükseltmenin bir yolu yok mu ya da buna benzer bir program lütfen yardım edin :(

Al işte yine hızı 5kb'a düştü daha da yükselmeyecek
benzeri bende var. kızgınım hala 25PP'ye ama tekrar deniyim dedim 19.77 MB'lik uygulama kesin 5 saatte dolacak bu gidişle.
 

gignac

Üye
iKungFu Master'i bulamadı. Nasıl indirebilirim?
 

seyyyfi

Üye
ıphone 3g için whatsapp kurdum bu programla bi süre çalıştı sonra programı açtığım gibi kapanıyor yardım edebilecek var mı??
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi

gignac

Üye
wifi ile eşzamanlamayı nasıl kapatıcaz?

- - - Eklendi - - -

kedi006 daki sorun bende de çıkıyor ss atayım mı?

- - - Eklendi - - -

kedi006 daki sorun bende de çıkıyor ss atayım mı?
 
  • Beğen
Tepkiler: kedi006
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
wifi ile eşzamanlamayı nasıl kapatıcaz?

- - - Eklendi - - -

kedi006 daki sorun bende de çıkıyor ss atayım mı?

iTunes - Düzen - Tercihler - Aygıtlar - Otomatik eşzamanlamayı engelle
Sorunun çözümü konuda mevcut.

- - - Eklendi - - -

kedi006 daki sorun bende de çıkıyor ss atayım mı?

iTunes - Düzen - Tercihler - Aygıtlar - Otomatik eşzamanlamayı engelle
Sorunun çözümü konuda mevcut.
 


Üst Alt