samsung ayda 2 telefon çıkarmaya başladı

eli rahat durmuyor galaxy s4 daha tam yerine oturmamısken s4 mini s4 active s4 zoom çıkıyo

daha bunla cıkmamısken samsung galaxy mega 6.3 de yolda

o yuzden çok değer kaybedıyor ama olması gereken o cunku fabrıkadan çok ucuz bır fıyata cıkıyo bıze gelene kadar kazıklıyorlar