<<<< Akıllı Telefon Piyasası >>>>

Sponsorlu Bağlantılar

PixelWolf

Üye
s4 ün ekranı iyiymiş
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR


Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
samsung ayda 2 telefon çıkarmaya başladı :D eli rahat durmuyor galaxy s4 daha tam yerine oturmamısken s4 mini s4 active s4 zoom çıkıyo :D daha bunla cıkmamısken samsung galaxy mega 6.3 de yolda :D o yuzden çok değer kaybedıyor ama olması gereken o cunku fabrıkadan çok ucuz bır fıyata cıkıyo bıze gelene kadar kazıklıyorlar :D

Zaten sorun orada. Yurtdışı fiyatı 600 $ olan bir telefon Türkiye pazarına 2000 -2500 fiyat aralığında giriş yapıyor. Vergiler firma kar payları vede bayilerin doymak bilmeyen para hırslarıda eklenince ortaya böyle sonuçlar çıkıyor. (Vergininde vergisini eklemeyi unutmayalım)

+++++++++


Samsungun izlediği yol haritası yanlış. Kendi ayağına sıkıyor. Bu kadar çok model çıkarırsan bir yerden sonra insanlar tepki göstermeye başlar. Ben yaptım nasılsa satarım demeyeceksin..Nokia da aynı stratejik hataya düştü. Sonuç malum liderliğini kaybetti.(symbian ve donanım fakirliği. S40 yerine Meego ile devam etmeliydi bence).

Dipnot : Asha modelleri s40dır. Sonra Nokia symbianı bıraktı demeyin. İkinci os olarak Meego demem bu yüzdendir.
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR ve 06kubilay06
fk555897

fk555897

Üye
Teşekkürler yalnız bir şey farkettim. iPhone 5 in yerinde iPhone 3G var.
 
LimePie

LimePie

Üye
yeni cep telefonu almayı düşünen arkadaşlara baya yardımcı olacaktır.:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR

by-pegasus

Üye
s3 mini yada gm discovery hoşuma gitti ama arada kaldım
 
Akıncı

Akıncı

Üye

Benzer Konular

0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı


Üst Alt