Lohengram
Üye
Aynen HTC'lere benzetmiştim ilk gördüğümde
Aynendiscovery çok hoş bi tasarıma sahip bence

Aynen HTC'lere benzetmiştim ilk gördüğümde
Aynendiscovery çok hoş bi tasarıma sahip bence

Google'dan bulmuştum amaKonu karışacak gibi bu arada konu için teşekkürler,htc one'ın resmi yanlış olmuş
Doğrusunu pm ile gönderirseniz ekleyeyimArşiv gerçekten güzel olmuş Derleme için teşekkürler![]()


Kavgayla bir yere varamazsınız arkadaşlar. Olan konuya oluyor neden bu kadar büyüttünüz ki sanki düşmansınız. Özelden barışın tatlıya bağlansın. CABBAR kardeş bu arkadaşlar adına senden özür diliyorum. Konuya dönelim şimdi. Bu arada General Mobile Discovery gayet güzel bir telefon. Telefona laf atmayın. O kadar zenginseniz "ayfon" alın![]()
SağolunSamsung yeni modelleri arka arkaya sürünce fiyatlar da düşmüş oldu benim görüşümKonuyu tekrar inceledim de samsung modelleri neden bu kadar çabuk fiyatı aşağı düşmüş acaba

Yani o en büyük etken olabilir,yakında 5s gelecek ama halen iphone 5 fiyatları fazla değer kaybetmedi,bir yönden öyle gibi her yeni model çıkarınca bir öncekinin fiyatı düşüyor.Biraz azda olsun ona dur demeleri lazım aslında öylelikle alan kişiler zarar etmiş oluyor
Samsung yeni modelleri arka arkaya sürünce fiyatlar da düşmüş oldu benim görüşüm![]()
Konuyu tekrar inceledim de samsung modelleri neden bu kadar çabuk fiyatı aşağı düşmüş acaba

Yani o en büyük etken olabilir,yakında 5s gelecek ama halen iphone 5 fiyatları fazla değer kaybetmedi,bir yönden öyle gibi her yeni model çıkarınca bir öncekinin fiyatı düşüyor.Biraz azda olsun ona dur demeleri lazım aslında öylelikle alan kişiler zarar etmiş oluyor
Yani o en büyük etken olabilir,yakında 5s gelecek ama halen iphone 5 fiyatları fazla değer kaybetmedi,bir yönden öyle gibi her yeni model çıkarınca bir öncekinin fiyatı düşüyor.Biraz azda olsun ona dur demeleri lazım aslında öylelikle alan kişiler zarar etmiş oluyor


4se 1100 den fazla vermem o değerde benim için fiyata bak
- - - Eklendi - - -
En ucuz o fiyatı buldum daha ucuz varsa link verirseniz ekleyeyim
benim için o değerde fiyat araştırmadım eskidi artık
eli rahat durmuyor galaxy s4 daha tam yerine oturmamısken s4 mini s4 active s4 zoom çıkıyo
daha bunla cıkmamısken samsung galaxy mega 6.3 de yolda
o yuzden çok değer kaybedıyor ama olması gereken o cunku fabrıkadan çok ucuz bır fıyata cıkıyo bıze gelene kadar kazıklıyorlar 
