<<<< Akıllı Telefon Piyasası >>>>

Sponsorlu Bağlantılar



nokia_belle

nokia_belle

Üye
Konu karışacak gibi bu arada konu için teşekkürler,htc one'ın resmi yanlış olmuş
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: nokia_belle
Süleyman

Süleyman

Üye
Arşiv gerçekten güzel olmuş Derleme için teşekkürler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Kavgayla bir yere varamazsınız arkadaşlar. Olan konuya oluyor neden bu kadar büyüttünüz ki sanki düşmansınız. Özelden barışın tatlıya bağlansın. CABBAR kardeş bu arkadaşlar adına senden özür diliyorum. Konuya dönelim şimdi. Bu arada General Mobile Discovery gayet güzel bir telefon. Telefona laf atmayın. O kadar zenginseniz "ayfon" alın :)
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Kavgayla bir yere varamazsınız arkadaşlar. Olan konuya oluyor neden bu kadar büyüttünüz ki sanki düşmansınız. Özelden barışın tatlıya bağlansın. CABBAR kardeş bu arkadaşlar adına senden özür diliyorum. Konuya dönelim şimdi. Bu arada General Mobile Discovery gayet güzel bir telefon. Telefona laf atmayın. O kadar zenginseniz "ayfon" alın :)
:rica: :tebessüm: Sağolun
 
ANIL

ANIL

Admin
Amacı tartışma yaratmak olanlar lütfen konuya daha mesaj atmasın. Aksi taktirde ceza almanız kaçınılmaz olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: Reşwan ve CABBAR
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Konuyu tekrar inceledim de samsung modelleri neden bu kadar çabuk fiyatı aşağı düşmüş acaba
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman ve nokia_belle
nokia_belle

nokia_belle

Üye

Samsung yeni modelleri arka arkaya sürünce fiyatlar da düşmüş oldu benim görüşüm :bilmm
Yani o en büyük etken olabilir,yakında 5s gelecek ama halen iphone 5 fiyatları fazla değer kaybetmedi,bir yönden öyle gibi her yeni model çıkarınca bir öncekinin fiyatı düşüyor.Biraz azda olsun ona dur demeleri lazım aslında öylelikle alan kişiler zarar etmiş oluyor
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Konuyu tekrar inceledim de samsung modelleri neden bu kadar çabuk fiyatı aşağı düşmüş acaba

Çünkü Samsung piyasayı ele geçirmek için sürekli model çıkartıyor. Yeni model çıkınca haliyle eskisi değersiz kalıyor ve fiyatı düşüyor. Fakat Galaxy S3 gibi değerli bir telefon gerçekten çok düşmüş. Bizim açımızdan daha iyi. Düşsün düşsün de biz de alalım. Yeni modeller sadece yeni. Eskisiyle aynı işlevi görüyor. Tabi şimdi Galaxy Y ile Galaxy S4 aynı değil :D
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Yani o en büyük etken olabilir,yakında 5s gelecek ama halen iphone 5 fiyatları fazla değer kaybetmedi,bir yönden öyle gibi her yeni model çıkarınca bir öncekinin fiyatı düşüyor.Biraz azda olsun ona dur demeleri lazım aslında öylelikle alan kişiler zarar etmiş oluyor

Haklısın alanlar zarar etmiş oluyor. Yeni modelleri daha geç çıkararak önüne geçebilirler
 
  • Beğen
Tepkiler: nokia_belle
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Yani o en büyük etken olabilir,yakında 5s gelecek ama halen iphone 5 fiyatları fazla değer kaybetmedi,bir yönden öyle gibi her yeni model çıkarınca bir öncekinin fiyatı düşüyor.Biraz azda olsun ona dur demeleri lazım aslında öylelikle alan kişiler zarar etmiş oluyor

Fiyatı düşmek bilmeyen modeller iPhonelar... Neden bilmiyorum ama 50-100 TL'den fazla oynamadı. Hala değerini koruyorlar :)
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
CasuS_87

CasuS_87

Üye
:tşk:
 

MaxipmaN

Üye
4se 1100 den fazla vermem o değerde benim için fiyata bak
 
06kubilay06

06kubilay06

Üye
samsung ayda 2 telefon çıkarmaya başladı :D eli rahat durmuyor galaxy s4 daha tam yerine oturmamısken s4 mini s4 active s4 zoom çıkıyo :D daha bunla cıkmamısken samsung galaxy mega 6.3 de yolda :D o yuzden çok değer kaybedıyor ama olması gereken o cunku fabrıkadan çok ucuz bır fıyata cıkıyo bıze gelene kadar kazıklıyorlar :D
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR

Benzer Konular

0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı


Üst Alt