Oyun tavsiyesi verirmisiniz

Sponsorlu Bağlantılar

Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Oyun tavsiyesi verirmisiniz
Merhaba. Bana crysis gibi prototype gibi oyun tavsiyesi verirmisiniz veya kaliteli araba yarışı oyunu. Bide 2 laptoptan 2 kişilik oynanabilen(multipley) bi oyun...
 


MaxiHan

MaxiHan

Üye
Lutfen üslubuna dikkat et, emir kipi kullanırsan kimse sana yardım etmez.
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
Lutfen yardimci olun, yardim edebilir misiniz gibi cümleler yerine verin demek biraz daha kaba oluyor ve 10 kisi yardim edecekse bu 3-4 kisiye dusuyor. Neyse uzatmayalim. Assassins creed 3, tomb raider ve far cry 3 u siddetle tavsiye ediyorum.
 
Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Lutfen yardimci olun, yardim edebilir misiniz gibi cümleler yerine verin demek biraz daha kaba oluyor ve 10 kisi yardim edecekse bu 3-4 kisiye dusuyor. Neyse uzatmayalim. Assassins creed 3, tomb raider ve far cry 3 u siddetle tavsiye ediyorum.

tamam listeye ekliyeceğim. Kota 50Gb'yi geçtiği için öbür ay indircem.

- - - Eklendi - - -

Kusura bakma şimdi anladım sen başlıktan bahsediyorsun bende bi saattır mesaja bakıyorum :) düzelteceğim:)
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
far cry 3 msi'da güzel oluyor :naughty:
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
​Araba yarışı olarak, Most wanted 2 :)
 
Invoke

Invoke

Üye
Assassin's Creed serisi candır =)
 
Invoke

Invoke

Üye


Bende cok severim assassins'i ama 2 gun ust uste butun gun asassins 3 oynadigim icin bir daha asaassins e bakasim gelmiyor :ehe

Benim bütün yaz oynamışlığım var sen ne diyon :D
laptopu tvye bağlar salonda karşı koltuğa geçer, akardım :D
Bir kablosuz klavye, mauseum olurdu yanımda, laptopın baş ucuna da vantilatörümüzü koyduk muydu tamamdır. Vantilatörsüz performans düşüyor da :D Daha 3'ü oynamadım ama yükleyeceğim =)
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
3 biraz sıkıcı geldi bana :hmmm
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
3 banada sıkıcı geldi :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
MaxiHan

MaxiHan

Üye
3 cok fazla tekrar ediyor cunku :hmmm
 
Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Ac II mı tavsiye edersiniz ac III mü.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Ac II mı tavsiye edersiniz ac III mü.

bak ben sana söylüyim önce 1'i oyna pek birşey anlamayacaksın yapamazsan youtubeden bakarak oyna hasan sabbahla başlıyor zaten altair var 1'i oynamazsan daha sonra eski oyunlara dönüyor anlamaz zevk almazsın sonra bitir ac2ye geç orada ezio annesinden doğuyor ve asıl oyun o zaman başlıyor türkçe yamasınıda indir alt yazı açık oyna oyun çok zevkli hale gelecek sonra o oyunuda bitirince brotherhoodu oynayacaksın sıralama böyle gidiyor o çabuk bitiyor zaten sonra revolation var benim en beğendiğim o yavuz döneminde istanbulda geçiyor resmen tarihimizi oyuna yansıtmışlar tabi o artık ezionuj 3. Oyunu ve son oyunu artık yaşlanıyor ama mükemmeldi gerçekten yerebatan sarnıcı rumeli hisarı galata kulesi oyun hep oralarda geçiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke ve MaxiHan
Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi


bak ben sana söylüyim önce 1'i oyna pek birşey anlamayacaksın yapamazsan youtubeden bakarak oyna hasan sabbahla başlıyor zaten altair var 1'i oynamazsan daha sonra eski oyunlara dönüyor anlamaz zevk almazsın sonra bitir ac2ye geç orada ezio annesinden doğuyor ve asıl oyun o zaman başlıyor türkçe yamasınıda indir alt yazı açık oyna oyun çok zevkli hale gelecek sonra o oyunuda bitirince brotherhoodu oynayacaksın sıralama böyle gidiyor o çabuk bitiyor zaten sonra revolation var benim en beğendiğim o yavuz döneminde istanbulda geçiyor resmen tarihimizi oyuna yansıtmışlar tabi o artık ezionuj 3. Oyunu ve son oyunu artık yaşlanıyor ama mükemmeldi gerçekten yerebatan sarnıcı rumeli hisarı galata kulesi oyun hep oralarda geçiyor
tamam :tşk:. şuan dirt indiriyorum o bitsin nfs run yüklicem sonrada ac seriler yüklerim
 

Benzer Konular

SymPsion
Cevap
16
Görüntüleme
352
KomiserMemoli_12
beyaz_dis123
Cevap
16
Görüntüleme
1K
beyaz_dis123
Cevap
4
Görüntüleme
1K
DarkredBlue61


Üst Alt