Nokia Lumia 520 alıcam yardım !

Sponsorlu Bağlantılar

EmReRoĞlU

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Lumia 520 alıcam yardım !
599 lira gibi az bir fiyata alabiliyorum...
512 mb ram
8 GB dahili bellek
4 inç ekran
5 mp kamera
ve daha fazlası lumia kullananlar aldığına pişman oldular mı yoksa tavsiyemi ediyorlar yardım !
 


Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
O fiyata ikinci el lumia 620 alabilirsiniz. Pişman etmez. Kendim kullanıyorum.
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
Abicim o fiyata bence bir android al pişman olmazsın.Çünkü WP alanlar tıpkı Symbian gibi uygulama yetersizliğinden yakınıyor.Ayrıca 1 GB Ram sınırlaması var çok şeyde.Sakın alma. WP IOS ve Android ile yarışamaz.
 

EmReRoĞlU

Üye
    Konu Sahibi
Abicim o fiyata bence bir android al pişman olmazsın.Çünkü WP alanlar tıpkı Symbian gibi uygulama yetersizliğinden yakınıyor.Ayrıca 1 GB Ram sınırlaması var çok şeyde.Sakın alma. WP IOS ve Android ile yarışamaz.

Ne önerirsin ?
 

skynet

Üye
599 lira gibi az bir fiyata alabiliyorum...
512 mb ram
8 GB dahili bellek
8 inç ekran
5 mp kamera
ve daha fazlası lumia kullananlar aldığına pişman oldular mı yoksa tavsiyemi ediyorlar yardım !

Hocam Lumia 520'nin ekranı 8 değil 4 inç + ön kamerası ve arka kameranında flaşı yok bunlar senin için önemli değil ise alabilirsin gayet iyi bir telefon..:oke:
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
atrix al android istiyosan :D
 
codblackops2

codblackops2

Üye
s3 mini bulabilirsen daha iyi olur.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
İkinci el dokunmatik telefon alınmaz nokia lumia 620den memnunmusun =?

İkinci el neden alınmazmış meraklar içindeyim. Ben 15 günlük ikinci el aldım. Alan kişi kullanamamış :)Şu anda çatır çatır kütür kütür kullanıyorum. Hiçte pişmanlık duymadım :)
 

EmReRoĞlU

Üye
    Konu Sahibi


İkinci el neden alınmazmış meraklar içindeyim. Ben 15 günlük ikinci el aldım. Alan kişi kullanamamış :)Şu anda çatır çatır kütür kütür kullanıyorum. Hiçte pişmanlık duymadım :)

Kendindedin alan kisi kullanmamis benim icin kamera onemli deği uygulama var mı
fazla yani temple run subway vb. benim için uyg ve harita önemli

- - - Eklendi - - -

s3 mini bulabilirsen daha iyi olur.

Sende uçtun zengin miyim ben

- - - Eklendi - - -

atrix al android istiyosan :D

öyle bilinmeyen telefonları ne ben alırım nede babam aldırır :D
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Kendindedin alan kisi kullanmamis benim icin kamera onemli deği uygulama var mı
fazla yani temple run subway vb. benim için uyg ve harita önemli

- - - Eklendi - - -



Sende uçtun zengin miyim ben

- - - Eklendi - - -



öyle bilinmeyen telefonları ne ben alırım nede babam aldırır :D
özelliklerine bakarak konuşsaydın keşke :islik
 
ANIL

ANIL

Admin
Bu fiyata General Mobile Discovery en iyi seçenek bence :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: 06kubilay06
enterneoll

enterneoll

Üye
motorolla atrix al ve lumia 520nin ekranı 8 inç değil :D o ne öyle
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Kendindedin alan kisi kullanmamis benim icin kamera onemli deği uygulama var mı
fazla yani temple run subway vb. benim için uyg ve harita önemli

Harita ve Navigasyonu on numara oyun konusunda markette eksiklikleri var. Bu gelmeyecek demek değildir? Öyle yada böyle bir şekilde geliyor;)
 


Üst Alt