badmus
Üye
Galaxy S3 Şebeke Sorunu Çok Garip
Merhaba,
Dün S3'üme yeni 4.2.2'yi yükledikten sonra telefon çekmemeye başladı. Birini aramak istediğimde Ağda Kayıtlı Değil hatası alıyorum. Birini arayamıyorum , birine mesaj atamıyorum ve mobil şebekeyi kullanarak internete giremiyorum. Daha sonra 4.1.2'ye geri döndüm ama nafile.
İnternetten yaptığım araştırmalar sonucu sorunun klon imeili cihazlarda olduğunu öğrendim. Ama tuhaf olansa benim telefonum klon imei değil kesinlikle. Telefonun kasasındaki imei ile *#06# yaptığımdaki imei aynı ayrıca internetten de kontrol ettim telefon kayıtlı. Buna eminim.
Şimdi önümde 3 seçenek var;
1) İnternette yaptığım araştırmaya göre ArızaPatch adlı bişey varmış ve klon imeili cihazlardaki güncellemeden sonra oluşan bu Şebeke sorununu düzeltiyormuş. Ama dediğim gibi benim cihaz klon imei değil. Ama bu konuda bilgisi olanların yardımcı olmalarını istiyorum.
2) Aklıma gelen diğer bir yolda ise CWM Recovery Kullanarak Format/System Yapıp Yeniden Ve Sıfırdan Rom Kurmak. Burda Sormak İstediğim Şey İse Format/System Yaptığımda İmei'm Gider Mi?
3) En Son Çare İse Garantiye Yollamak. Ki Bunu hiç istemiyorum. Çünkü bi gittimi en az 15-20 gün gelmiyor.
Bunlara alternatif çözümü olan paylaşşın özellikle bu sorunu yaşayanlar ve sorunu çözmüş olanlar.
Şimdiden teşekkürler. İyi akşamlar
Dün S3'üme yeni 4.2.2'yi yükledikten sonra telefon çekmemeye başladı. Birini aramak istediğimde Ağda Kayıtlı Değil hatası alıyorum. Birini arayamıyorum , birine mesaj atamıyorum ve mobil şebekeyi kullanarak internete giremiyorum. Daha sonra 4.1.2'ye geri döndüm ama nafile.
İnternetten yaptığım araştırmalar sonucu sorunun klon imeili cihazlarda olduğunu öğrendim. Ama tuhaf olansa benim telefonum klon imei değil kesinlikle. Telefonun kasasındaki imei ile *#06# yaptığımdaki imei aynı ayrıca internetten de kontrol ettim telefon kayıtlı. Buna eminim.
Şimdi önümde 3 seçenek var;
1) İnternette yaptığım araştırmaya göre ArızaPatch adlı bişey varmış ve klon imeili cihazlardaki güncellemeden sonra oluşan bu Şebeke sorununu düzeltiyormuş. Ama dediğim gibi benim cihaz klon imei değil. Ama bu konuda bilgisi olanların yardımcı olmalarını istiyorum.
2) Aklıma gelen diğer bir yolda ise CWM Recovery Kullanarak Format/System Yapıp Yeniden Ve Sıfırdan Rom Kurmak. Burda Sormak İstediğim Şey İse Format/System Yaptığımda İmei'm Gider Mi?
3) En Son Çare İse Garantiye Yollamak. Ki Bunu hiç istemiyorum. Çünkü bi gittimi en az 15-20 gün gelmiyor.
Bunlara alternatif çözümü olan paylaşşın özellikle bu sorunu yaşayanlar ve sorunu çözmüş olanlar.
Şimdiden teşekkürler. İyi akşamlar
Superwipe yapıp odinden stock rom atacağım zaten dediğim gibi. Tekrar teşekkürler. Bu gece yapamayacam. Yarın yapıp sonucu yazarım kardeşim 

(modeli s3) 

