Galaxy S3 Şebeke Sorunu Çok Garip

Sponsorlu Bağlantılar

badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S3 Şebeke Sorunu Çok Garip
Merhaba,

Dün S3'üme yeni 4.2.2'yi yükledikten sonra telefon çekmemeye başladı. Birini aramak istediğimde Ağda Kayıtlı Değil hatası alıyorum. Birini arayamıyorum , birine mesaj atamıyorum ve mobil şebekeyi kullanarak internete giremiyorum. Daha sonra 4.1.2'ye geri döndüm ama nafile.

İnternetten yaptığım araştırmalar sonucu sorunun klon imeili cihazlarda olduğunu öğrendim. Ama tuhaf olansa benim telefonum klon imei değil kesinlikle. Telefonun kasasındaki imei ile *#06# yaptığımdaki imei aynı ayrıca internetten de kontrol ettim telefon kayıtlı. Buna eminim.

Şimdi önümde 3 seçenek var;

1) İnternette yaptığım araştırmaya göre ArızaPatch adlı bişey varmış ve klon imeili cihazlardaki güncellemeden sonra oluşan bu Şebeke sorununu düzeltiyormuş. Ama dediğim gibi benim cihaz klon imei değil. Ama bu konuda bilgisi olanların yardımcı olmalarını istiyorum.

2) Aklıma gelen diğer bir yolda ise CWM Recovery Kullanarak Format/System Yapıp Yeniden Ve Sıfırdan Rom Kurmak. Burda Sormak İstediğim Şey İse Format/System Yaptığımda İmei'm Gider Mi?

3) En Son Çare İse Garantiye Yollamak. Ki Bunu hiç istemiyorum. Çünkü bi gittimi en az 15-20 gün gelmiyor.

Bunlara alternatif çözümü olan paylaşşın özellikle bu sorunu yaşayanlar ve sorunu çözmüş olanlar.

Şimdiden teşekkürler. İyi akşamlar
 


TheMadness

TheMadness

Üye
2.yöntem en iyisi. Gitmez.
 
badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
@Madness Sağol Kardeşim Bi Deneyeyim Olmadı 1. Yöntemi de denerim belki. Sen ne diyorsun 1. yöntem için? Ya da bu sorun hakkında?
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Modemini değiştir, olmadı superwipe yapıp odinle stock rom at.
 
badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
@Madness Modemi değiştirdim. Sonuç Hüsran :( Superwipe yapıp odinden stock rom atacağım zaten dediğim gibi. Tekrar teşekkürler. Bu gece yapamayacam. Yarın yapıp sonucu yazarım kardeşim :tebessüm:
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
Cihaz yurt disindan mi getirildi
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Deneyip yaz ona göre başka çözüm yolları söyleyebilirim.
 
badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi


Anneminde yurt disi ve rom attigimd ayni sekilde gitmisti sebeke, Allah'tan nandroid yedegi almistim :D(modeli s3)

Oyle Cozulduyse Sorun O Zaman SuperWipe Yapip Tekrar Rom Attigimda Da Cozulur Sanirim :hmmm

- - - Eklendi - - -

Deneyip yaz ona göre başka çözüm yolları söyleyebilirim.

Tamam Kardesim 1-2 Saate Yapar Sonucu Yazarim

- - - Eklendi - - -

Deneyip yaz ona göre başka çözüm yolları söyleyebilirim.

Yaptım ama malesef sonuç yine hüsran ağda kayıtlı değil sorunu devam ediyor telefon hala çekmiyor. Başka çözüm yolları önerebilirmisin kardeşim ? :(
 
vega1977

vega1977

Üye
arıza patch kur sonra Format at sonra cache işlemleri dalvik fln sonra kies ten stock Room kur olmazsa Odile kur. onuda formatla dalvik ve cache fln sonra kies düzelir ben de böyle yaptım

- - - Eklendi - - -
efs ve factory. dosyalarını yedekleme her ihtimale karşı
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
4.0.4 kur, root at ve galaxy sim unlock yazilimini yukle. Ac sonra programi, unlock de sorun cozulecek :)
 
badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
4.0.4 kur, root at ve galaxy sim unlock yazilimini yukle. Ac sonra programi, unlock de sorun cozulecek :)

arıza patch kur sonra Format at sonra cache işlemleri dalvik fln sonra kies ten stock Room kur olmazsa Odile kur. onuda formatla dalvik ve cache fln sonra kies düzelir ben de böyle yaptım

- - - Eklendi - - -
efs ve factory. dosyalarını yedekleme her ihtimale karşı

Once hangisini yapayim hangisi daha garanti? Birde @patronus kardesim Galaxy Sim Unlock Programini Nerden Bulabilirim?

- - - Eklendi - - -

@vega1977 ariza patch klon imei cihazlar icin degil miydi? Sonra sorun olmasin?
 
vega1977

vega1977

Üye
kies sürümünü yüklenince sorun kalmaz tedbiren efs ve factory dosyalarını yedekle
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
Once hangisini yapayim hangisi daha garanti? Birde @patronus kardesim Galaxy Sim Unlock Programini Nerden Bulabilirim?

- - - Eklendi - - -

@vega1977 ariza patch klon imei cihazlar icin degil miydi? Sonra sorun olmasin?

Sen hic diger islere bulasma kardesim benim yontemi kullan. Sen bunu bir dene olmazsa baska bir program daha aticam
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Hiç uğraşma garantiye ver biraz da onlar uğraşsın :ehe
 
badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
Hiç uğraşma garantiye ver biraz da onlar uğraşsın :ehe

Yukaridaki yontemi deneyecem. Programa yapilan yorumlarda ise yaradigi yaziyor. Sadece 3 dolarlik bi ucreri var. Bi bakayim. Servis en az 50tl alir.
 
beytullah6767

beytullah6767

Üye
Yukaridaki yontemi deneyecem. Programa yapilan yorumlarda ise yaradigi yaziyor. Sadece 3 dolarlik bi ucreri var. Bi bakayim. Servis en az 50tl alir.

Benim akrabamda wawe 3 vardi ineisi gitmisti servise yolladi ve ucretsiz yaptilar
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Yukaridaki yontemi deneyecem. Programa yapilan yorumlarda ise yaradigi yaziyor. Sadece 3 dolarlik bi ucreri var. Bi bakayim. Servis en az 50tl alir.

Garantiye yolla yazılım güncellemesi yaptım böyle oldu de. Anlamazlar ama ilk sayacı sıfırla :)
 
badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
Garantiye yolla yazılım güncellemesi yaptım böyle oldu de. Anlamazlar ama ilk sayacı sıfırla :)

Sayaç isi kolay da garantiye gitmesini istemiyorum. 1 kere gitti zorunlu o da 1 ayda geldi. Cihaz paralel ithalat zaten. O yuzden kendim yapmaya calisiyorum.

- - - Eklendi - - -

Benim akrabamda wawe 3 vardi ineisi gitmisti servise yolladi ve ucretsiz yaptilar

imei gitmedi kardesim. Guncelleme sonrasi cihaz sim kilit oldu.
 


Üst Alt