Oğuzhan
Üye
bizimkiler mi
güvercinleri mi kaçırmışlar
Heee.

bizimkiler mi
güvercinleri mi kaçırmışlar

çadırlar yok la noldu bitti mi herşey aboov
Dedik ya dağıtmışlar diye. 
Günaydın hacı.Dedik ya dağıtmışlar diye.
![]()

nolcak şimdi![]()

qünaydııııın![]()
![]()
![]()

Bu günlükte beraber attığımız pvpyi de anlat![]()

ben o maçı unutmaya çalışıyordum
bugün yine pek bişey yapmadım tam bir öküzüm

rengar taşıyomuyo qnq dari al teq at xD
kafamı duvarlara vurasım var rengar 487 rpydi telefona 5 tl atıp alcaktım kaldırmışlar![]()


Maphusta günler ağır geçiyor panpaİdare be yaviz sen n'abıyon?
![]()
eğlenmeye çalışıyoruzAynen biz de
nabayım be takılmacaeğlenmeye çalışıyoruz

gece indirmeye başladığım dota2 hazır
öğretmeli maçını attım bakalım neler yapıcaz![]()

dota2 bende de var bence dandik qnq![]()
alışırsam ordan da akabilirim tabi bilemiyorum 
similisi bağımlılık yapıyor lan
can sıkıntısında oynanıralışırsam ordan da akabilirim tabi bilemiyorum
- - - Eklendi - - -
busimilisi bağımlılık yapıyor lan
dotayı arkadaşlar oynuyordu bi baktım sonra anladım lol daha eyi ama veled ve troll olayı nasıl bilmiyorum 
