gönder bakımama neyse boşver eğer yine birşey olursa hard format atmak istemiyorum
android kullandım . Android kullanırken kullandigim hafıza kartini symbian da 2 gün kullandıktan sonra hafıza kartı na virüs bulaştığı için kart bozuldu. Symbian'da virüsün alası var.
yanlış yazılmış olabilir
S40 da virus yok diye biliyorum sadece symbiyandada mi yokmus

o zaman şu tableti uygulamalarla doldurım
- - - Eklendi - - -
o zaman şu tableti uygulamalarla doldurım

symbian da ki anti virüsler gereksiz bence hiçbir işe yaramıyorlar ayrıca s60 ta virüs var gibime geliyor
