En Önemli 2 Lumia Sorunu...

Sponsorlu Bağlantılar

by_92

Üye
    Konu Sahibi
En Önemli 2 Lumia Sorunu...
Arkadaşlar bende lumia 520 var
1. Telefonda dosya yöneticisi denen birşey yok sadece müzik resim ve videolara bakabiliyorum yani şu an telefonun hafızasında herhangi bir rar vb. dosya çeşidi olsa onları göremiyorum
2. usb yi bağladığınızda windows xp lumia telefonlar görmüyor ve hiçbir xp güncellemesi veya yazılımı yok problemleri çözen varsa cevap vermesini rica ediyorum
 


IVI-Elia

Üye
Arşiv dosyaları açmak için Archiver adlı bir uyg. var ancak bunlar daha önce konuşuldu ve cevapları verildi .
 
csH

csH

Üye
arşiv dosyaları için bunu yükle.
 

by_92

Üye
    Konu Sahibi
sadece arşiv dosyaları değil nerede ne var bunu hiç bilmiyorum yani şu an telefonun hafızasında hangi dosyalar var hiç göremiyorum...
 
Anil-D

Anil-D

Üye
bende goremiyorum napcaz
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Dosya yöneticisi yok arkadaşlar. Kapasite kontrolünden sistemde kurulu uygulamaların ne kadar yer kapladığını görüp, geçici dosyaları silebilirsiniz. Bunun dışında win7 ve üstü sistemlerde wp8 cihazları taktığınızda bellek gibi görüyor diye biliyorum ben. Bu durumlar uzun zamandır biliniyor ve konuşuldu biraz forumu kurcalayın göreceksiniz:oke:
 

by_92

Üye
    Konu Sahibi
Kendi mağazasına baktım dosya yönetici yazılımı var ama paralı :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
dosya yöneticisi olmaması bir sorun değildir. Size göre bir eksik olabilir onu kabul ederim ama bunun dışında dosya yöneticisi olmaması bütün kapalı kaynak kodlu işletim sistemlerinin ortak güvenlik maddesidir.
 

by_92

Üye
    Konu Sahibi
ios açık kaynak kodlu bir işletim sistemi değil ki onda var ama?
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Arkadaşlar yine vahim bir durum telefon alırken incelemeleri özellikleri izleyin ve araştırın.Bu sorunları ocak aylarında tartışıyorduk.

- - - Eklendi - - -

Daha öncede dendi sistemin zarar görmemesi gelişmesi için önemli bir konu inşallah ileride açılır
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
ios açık kaynak kodlu bir işletim sistemi değil ki onda var ama?

ios'da yok cydia'da var. Yani sisteme jailbreak yaptıktan sonra kurabilirsiniz. Sistem unlock olduktan sonra wp için de var dosya yöneticisi hem de alası.
 

Lenneth

Üye


ios'da yok cydia'da var. Yani sisteme jailbreak yaptıktan sonra kurabilirsiniz. Sistem unlock olduktan sonra wp için de var dosya yöneticisi hem de alası.

ama ne yazık ki wp8 çıktığından beridir unlock edilemiyor :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
ama ne yazık ki wp8 çıktığından beridir unlock edilemiyor :)

ios icin ilk jailbreak ne zaman cikmişti:hmmm

arti olarak microsoft wp8 ile bit-locker guvenligini getirdigi icin tabi ki biraz uzun surmesi normal. Bu arada sistemin de ne kadar guvwnli oldugu burada yine ortaya cikiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: ceza87

Lenneth

Üye


ios icin ilk jailbreak ne zaman cikmişti:hmmm

arti olarak microsoft wp8 ile bit-locker guvenligini getirdigi icin tabi ki biraz uzun surmesi normal. Bu arada sistemin de ne kadar guvwnli oldugu burada yine ortaya cikiyor.

İlk iPhone çıktıktan 4 ay sonra.

Güvenlik uğruna özgürlüğü kaybetmeye ne kadar değer acaba
 
ÖEY

ÖEY

Üye
İlk iPhone çıktıktan 4 ay sonra.

Güvenlik uğruna özgürlüğü kaybetmeye ne kadar değer acaba
Valla söz konusu telefonsa güvenliği özgürlüğe tercih ederim. Bence çok saçma bir söylem olmuş, kusura bakma. Güvenlik her şeyden önce gelir.
 

Lenneth

Üye
Valla söz konusu telefonsa güvenliği özgürlüğe tercih ederim. Bence çok saçma bir söylem olmuş, kusura bakma. Güvenlik her şeyden önce gelir.

Dosya sistemini görememek bir guvenlik onlemidir, bu sayede virüs içerikli bir dosyayı açma ihtimali kalmaz ama aynı zamanda telefona dosya kaydedip onu yönetme şansıda kalmaz.

Şahsen ben virüslü bir dosyaya tıklama ihtimalini göze alıp dosya sistemini yönetmek isterim ki bir çok kişide istiyor.
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
Dosya sistemini görememek bir guvenlik onlemidir, bu sayede virüs içerikli bir dosyayı açma ihtimali kalmaz ama aynı zamanda telefona dosya kaydedip onu yönetme şansıda kalmaz.

Şahsen ben virüslü bir dosyaya tıklama ihtimalini göze alıp dosya sistemini yönetmek isterim ki bir çok kişide istiyor.
sırf senin için de sistemi açık yapmazlar sanmıyorum arkadaşım
 
tanercoskun

tanercoskun

Üye
Cep telefon yazılım güvenliği şuan çok önemli düzeye geldi. Bütün hesaplarımızı yönetiyoruz mobil bankacılık kullanıyoruz vesaire vesaire. Bu durumda güvenlik ilk planda olmalı ki şuan Wp ile içim rahat ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: ÖEY
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Ev kiramı,faturalarımı eft'lerimi yüksek limitli kredi kartımın kayıtlı oldugu telefonumdan yaparken kuşku duymamam gerekiyor. Akıllı telefonun amacı hayatı kolaylaştırmaktır. Oyun oyna,ekrana bişeyler ekle arayuze mudahele et,bunlar işin eğlencesi, ihtiyaç değildir.
 
  • Beğen
Tepkiler: ÖEY, sameet33, ceza87 ve 2 diğerleri


Üst Alt