by_92
Üye
En Önemli 2 Lumia Sorunu...
Arkadaşlar bende lumia 520 var
1. Telefonda dosya yöneticisi denen birşey yok sadece müzik resim ve videolara bakabiliyorum yani şu an telefonun hafızasında herhangi bir rar vb. dosya çeşidi olsa onları göremiyorum
2. usb yi bağladığınızda windows xp lumia telefonlar görmüyor ve hiçbir xp güncellemesi veya yazılımı yok problemleri çözen varsa cevap vermesini rica ediyorum
1. Telefonda dosya yöneticisi denen birşey yok sadece müzik resim ve videolara bakabiliyorum yani şu an telefonun hafızasında herhangi bir rar vb. dosya çeşidi olsa onları göremiyorum
2. usb yi bağladığınızda windows xp lumia telefonlar görmüyor ve hiçbir xp güncellemesi veya yazılımı yok problemleri çözen varsa cevap vermesini rica ediyorum




