uyu gece gel
Neisseria.Ps Üye Konu Sahibi achambo' Alıntı: uyucam zaten mola versin de Genişletmek için tıkla ... Allah rahat versin.
achambo Üye -Empat-' Alıntı: Allah rahat versin. Genişletmek için tıkla ... inşallah herkese versin - - - Eklendi - - - aras abiyi gördüm açık sanki
-Empat-' Alıntı: Allah rahat versin. Genişletmek için tıkla ... inşallah herkese versin - - - Eklendi - - - aras abiyi gördüm açık sanki
Neisseria.Ps Üye Konu Sahibi MaxipmaN' Alıntı: memnun oldum mustafa symbian3 ün tecrubeli kullanıcısı sayılırım Genişletmek için tıkla ... Ben de s60v5'in tecrübeli kullanıcısıyım sanırım Ben de memnun oldum
MaxipmaN' Alıntı: memnun oldum mustafa symbian3 ün tecrubeli kullanıcısı sayılırım Genişletmek için tıkla ... Ben de s60v5'in tecrübeli kullanıcısıyım sanırım Ben de memnun oldum