Benim neden arkadaşım yok :(

Sponsorlu Bağlantılar

Akıncı

Akıncı

Üye
o zaman
 


Neisseria.Ps

Neisseria.Ps

Üye
    Konu Sahibi
Hazır yabancı dille sohbet ederken yazayım I have to Go :D
 
-Emre

-Emre

Üye
Ben de lise 3e geçtim 17 yaşındayım =) almanca zorunlu ders :zzz:
 
achambo

achambo

Üye
:bye2:
 
Akıncı

Akıncı

Üye
nereye semih
 
Akıncı

Akıncı

Üye
nerdesin şu an
 
achambo

achambo

Üye
-Emre

-Emre

Üye
Uykum var........... Şu smileyler mobile de gelmeli ıslık çalanı koyacaktım:(

Su smileylerin listesini yazdirip koyucam yanıma çok sinir bu durum. Ama bu bana yetiyor :zzz:

- - - Eklendi - - -



saolasın ama niye benden para gidiyo o zaman:(


- - - Eklendi - - -

otobüste usb girişi var şarj edebiliyom :bud:

Ben gecende otobüsün netini kapattım wifia bağlanıp çok zevkli oluyor =D
 
achambo

achambo

Üye


- - - Eklendi - - -

yerim :D


- - - Eklendi - - -

balıklarla yüzmek :tebessüm:
 
Akıncı

Akıncı

Üye
aksaray:bud:
 
Akıncı

Akıncı

Üye
benimde uykum var sabah erken kalktım

- - - Eklendi - - -

biraz önce 11 di :zong:
 


Üst Alt