mein name ist semih und ich bin sechzehn jahre alt![]()

Mobilde neden beğenme tuşu yok![]()
![]()
nereye semih
ama o hep otobüste
![]()

Olsa günlük bildirimim tavan yapacak =( hadi millet Modlara bildiriyoruz bunu

bilet parani veriyom )Yine otobüsle gidiyorsun değil mi (oğlum bozma bak durumubilet parani veriyom )


Uykum var........... Şu smileyler mobile de gelmeli ıslık çalanı koyacaktım![]()

saolasın ama niye benden para gidiyo o zaman
- - - Eklendi - - -
otobüste usb girişi var şarj edebiliyom![]()
aksaray![]()
uykum var son 3 günde toplam 10 saat uyudum 3+5+2
benimde uykum var sabah erken kalktım
- - - Eklendi - - -
biraz önce 11 di![]()

