Kytos
Üye
anlamadım deme
- - - Eklendi - - -
yarına ancak otobüsteyim![]()
Anaa yaşıtım birini daha buldum

anlamadım deme
- - - Eklendi - - -
yarına ancak otobüsteyim![]()

Yine almanca görünce aklıma ilk o söz geldi. Sonra dedim bakayım ne yazmışanlamadım deme
- - - Eklendi - - -
yarına ancak otobüsteyim![]()
. Doğru çevirdim sonuçta
Anaa yaşıtım birini daha buldum![]()

ben de![]()

Yine almanca görünce aklıma ilk o söz geldi. Dedim bakayım ne yazmış. Doğru çevirdim sonuçta
![]()
Eren ben, memnun oldum![]()
"Oldu biz kalkalım"
hanki söz?

sende hep otobüsdesin![]()

"Oldu biz kalkalım"![]()


bu sefer kayseriden antalyaya![]()

Su kullanici adimi bi degistiriyim ya![]()

Çok gıcık. Foruma öylesine uye olunca oylesine bi kullanıcı adı almıştım. Pişmanım şimdi
niyeki nerelisin
bu sefer kayseriden antalyaya![]()
aras abiyle buluş
mor benimaras abiyle buluş
Kayseriliyim de nickimi sevmiyorum sadece

