Benim neden arkadaşım yok :(

Sponsorlu Bağlantılar

_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
bakın telde arapça klavye yok yoksa sayardım :D
 


burak.golcuk

Üye
17 burak kardeşim memnun oldum :anlas: :icelim:
 
Kytos

Kytos

Üye
Google çeviri mi yoksa endonezyalı mısın :ehe:
 
Legendary.

Legendary.

Üye
Mobilim kardeşim kabul ederim sonra :)
 
achambo

achambo

Üye
mein name ist semih und ich bin sechzehn jahre alt:)
 
Kytos

Kytos

Üye
Aynen ben de tapatalktayım , girince kabul ederim :)
 
achambo

achambo

Üye
Ben beklerim :)

- - - Eklendi - - -


Adın Semih ve 16 altı yaşındasın. Doğru dimi?

tüm diller vardı almanca da ben yazdım niye kalkıyon bakıyım sopa:


- - - Eklendi - - -

mesajı değişmiş vay adama bak ya


- - - Eklendi - - -

doğru lise 3 e geçtim
 
Akıncı

Akıncı

Üye
nediyon semih
 
Neisseria.Ps

Neisseria.Ps

Üye
    Konu Sahibi


tüm diller vardı almanca da ben yazdım niye kalkıyon bakıyım sopa:


- - - Eklendi - - -

mesajı değişmiş vay adama bak ya


- - - Eklendi - - -

doğru lise 3 e geçtim
:ehe sonradan anladım(google amcaya gitmedim). Memnun oldum, daveti kabul et:megafon:
 


Üst Alt