2336 yaptım :))
İhtiyar007 Üye Konu Sahibi Fuad199219' Alıntı: vau bu super oyun isde.. )) 1ci kes 565 )) - - - Eklendi - - - servetolus abi ben bu ne testi bilmiyordum) yukledim bildim oyun testi )) super bir sey cox sag ol Genişletmek için tıkla ... Önemli değil kardeşim
Fuad199219' Alıntı: vau bu super oyun isde.. )) 1ci kes 565 )) - - - Eklendi - - - servetolus abi ben bu ne testi bilmiyordum) yukledim bildim oyun testi )) super bir sey cox sag ol Genişletmek için tıkla ... Önemli değil kardeşim
MaxipmaN Üye maxi cebimde' Alıntı: casual da 12000-i gecdim. Genişletmek için tıkla ... 20000 rahat geçilıyo
VKUCUKSAHİN Üye orta seviye'de 36000 kusur yapmıştım ama o anda Her tarafım ter olmuştu o anki heyecandan
İhtiyar007 Üye Konu Sahibi schuirios' Alıntı: Ahaha sadece birkez yapabildim Genişletmek için tıkla ... millet bu arada kullanıcı adımı değiştiriyorum haberiniz olsun yeni kullanıcı adım: symbianpro
schuirios' Alıntı: Ahaha sadece birkez yapabildim Genişletmek için tıkla ... millet bu arada kullanıcı adımı değiştiriyorum haberiniz olsun yeni kullanıcı adım: symbianpro
İhtiyar007 Üye Konu Sahibi MaxipmaN' Alıntı: symbian öldü gitti Genişletmek için tıkla ... Fıstık gibi sistemi eriten nokia utansın
MaxipmaN' Alıntı: symbian öldü gitti Genişletmek için tıkla ... Fıstık gibi sistemi eriten nokia utansın
MaxipmaN Üye symbianpro' Alıntı: Fıstık gibi sistemi eriten nokia utansın Genişletmek için tıkla ... bitirmesi kötü olduda ios ve androidle kapışamayacağını kabul etmeliyiz
symbianpro' Alıntı: Fıstık gibi sistemi eriten nokia utansın Genişletmek için tıkla ... bitirmesi kötü olduda ios ve androidle kapışamayacağını kabul etmeliyiz
MaxipmaN Üye symbianpro' Alıntı: eee rekorlar gelsin Genişletmek için tıkla ... avatara bak sayfa yüklensin diye bekliyom bende çoktan yüklenmiş bekliyom hala
symbianpro' Alıntı: eee rekorlar gelsin Genişletmek için tıkla ... avatara bak sayfa yüklensin diye bekliyom bende çoktan yüklenmiş bekliyom hala
İhtiyar007 Üye Konu Sahibi MaxipmaN' Alıntı: avatara bak sayfa yüklensin diye bekliyom bende çoktan yüklenmiş bekliyom hala Genişletmek için tıkla ... Art arda teğmen yazısını görünce anlamadınmı mübarek
MaxipmaN' Alıntı: avatara bak sayfa yüklensin diye bekliyom bende çoktan yüklenmiş bekliyom hala Genişletmek için tıkla ... Art arda teğmen yazısını görünce anlamadınmı mübarek