Speedx'teki rekorumuzu yazalım

Sponsorlu Bağlantılar

schuirios

schuirios

Üye
2336 yaptım :))
 


İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
    Konu Sahibi

maxi cebimde

Üye
casual da 12000-i gecdim.
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
orta seviye'de 36000 kusur yapmıştım :) ama o anda Her tarafım ter olmuştu o anki heyecandan :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
    Konu Sahibi
zevkli oyun yahu :D
 

MaxipmaN

Üye
symbian öldü gitti
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
    Konu Sahibi
yinede iyiydi nostalji oluyordu :D
 

MaxipmaN

Üye
uretim durcak olmayan desteğe devan 2016 ya kadar kullanılabilir
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
    Konu Sahibi
eee rekorlar gelsin :D
 
suleymaneser

suleymaneser

Üye
bnm 4100lerdeydi galiba fırmattan sonra ypklemedm bidha
 
07oguz07

07oguz07

Üye
extreme 2934
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
    Konu Sahibi
Güzelll
 


Üst Alt