Galaxy W Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom Final(06.06.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

ilcarnefice

Üye


tarık_07

Üye
Arkadaslar stock romdaki klavyeyi buna yukleyemezmiyim varmi yontemi.Birde bu mesaj yazarken tusa basinca titresimi kapatamazmiyiz.
 

ilcarnefice

Üye
Hocam cm10da Green color when taking pictures (saved picture is ok though) hatası var bu ne anlama geliyor ben resim çekerken yeşil görünüyor sonra kayıt edildiğinde düzeliyor şeklinde anladım ama?

- - - Eklendi - - -

Final Sürümü İçin Ayarlar Bu Konuda: http://www.maxicep.com/android-modi...xy-w-cm9-rom-final-surum-ayarlari-808056.html

Doğru anlamışsın ben de kullandım öyle bir sorun var fotoğraf çeker çekmez milisaniyelik bir anda fotoğraf yeşil oluyor ama orjinal bir şekilde fotoğrafı kaydediyor

Arkadaslar stock romdaki klavyeyi buna yukleyemezmiyim varmi yontemi.Birde bu mesaj yazarken tusa basinca titresimi kapatamazmiyiz.

Stock rom klavyesi hakkında bir bilgim yok ikinci soruna gelirsek Ayarlar>Dil ve giriş>Andoid klavyesi yazan yerin sağında ayar tuşu var ona bas 2.nci seçenek de tuşa basıldığında titret işaretli olması gerek onun işaretini kaldır sorun çözülür..
 

tarık_07

Üye
Tamamdir titresimi kapattim yardimin icin tesekkurler.Stok romdaki klavyeyi cm9 final suumune yuklemeyi bilenler varsa destek ve yardim bekliorum.Tesekkurler, iyi forumlar..
 
doganhu

doganhu

Üye
Tamamdir titresimi kapattim yardimin icin tesekkurler.Stok romdaki klavyeyi cm9 final suumune yuklemeyi bilenler varsa destek ve yardim bekliorum.Tesekkurler, iyi forumlar..

Forumda vardı ben yuklemiştim ama nerde olduğunu bulamadım all- in-1.zip diye bir dosya vardı onu flaslayınca birkaç widget ve samsung tuş takımı yukleniyordu. Ara bulamazsan ben nete yüklerim indirirsin
 
KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
Cm9 gayet stabil herkese tavsiye ederim :)
 

tarık_07

Üye
Forumda vardı ben yuklemiştim ama nerde olduğunu bulamadım all- in-1.zip diye bir dosya vardı onu flaslayınca birkaç widget ve samsung tuş takımı yukleniyordu. Ara bulamazsan ben nete yüklerim indirirsin

Valla kardesim bulamadim ben onu aradim.Dosyayi yukleyip nasil yapildigini bi tarif edermisin rica etsem.
 

wondermu

Üye
arkadaşlar size verdigim bu linkte
samsungun sadece 1 yildir güncelleme verdigini fark ettim yani anlayacaginiz bize 1 yil daha güncelleme vermek zorunda aslinda bir sekilde samsunga baski yapip ics yada jelly bean alabiliriz ama bunun için bütün forumlardaki wonder kullanicilarini galyana getirip samsungun müşteri temsilcisi vs bunun gibi yerlere sikayet etmemiz lazim
 

secan325

Üye
samsung 3x3 klavye arayan arkadaş tema ve launcer bölümüne gir 1. Sayfada s4 modlar yazıyo orda var. Ben az önce cwm ile yükledim.
 

deadhero

Üye
Sizdede ses sorunu var mı ses çok az çıkıyor bende
 

haser4774

Üye
Klavyeyı dırek mı yukluyoruz cwm den başka eksra bırşey yapmak gerekıyor mu arkadaşlar. Bırde performans ve gelıştırıcı ayarlarında önerdıgınız secenekler var mı ozellıkle pıl tasarrufu acısından o bölümlerle ılgılı bılgım yok. Şımdıden yardımcı olan arkadaşlara sonsuz teşekkurler :)
 

haser4774

Üye
Hocam harıkasın ya teşekkur ederım :)
 

tarık_07

Üye
Klavyeyı dırek mı yukluyoruz cwm den başka eksra bırşey yapmak gerekıyor mu arkadaşlar. Bırde performans ve gelıştırıcı ayarlarında önerdıgınız secenekler var mı ozellıkle pıl tasarrufu acısından o bölümlerle ılgılı bılgım yok. Şımdıden yardımcı olan arkadaşlara sonsuz teşekkurler :)

Rom yuklergibi yukleyeceksin klavyeyi.Cwm moduna al telefonu ordan direk yukle.

- - - Eklendi - - -

Ben radyo kullanamiorum birde navigasyon.Varmi bunun yontem programlari.Sprit radyo olmuo denedim.
 
safo95

safo95

Üye
    Konu Sahibi
Rom yuklergibi yukleyeceksin klavyeyi.Cwm moduna al telefonu ordan direk yukle.

- - - Eklendi - - -

Ben radyo kullanamiorum birde navigasyon.Varmi bunun yontem programlari.Sprit radyo olmuo denedim.
Navigasyon olarak eğer internetin varsa Google maps paylaşıldı ordan kullana bilirsin eğer internetsiz istiyorsan "I go my way "
programını öneririm sorunsuz çalışıyor forumda paylaşılmıştır./// radyo olarak sprit radyo kullanıyorum gerekli ayarlar konuda yazıyor ama sprit radyoyu açtıktan sonra telefonun sesi gidiyor sadece radyonun sesi çıkıyor o yüzden radyoyu acınca radyoyla işn bittim mi telefone bi res atmak gerekio :S

- - - Eklendi - - -

Navigasyon olarak eğer internetin varsa Google maps paylaşıldı ordan kullana bilirsin eğer internetsiz istiyorsan "I go my way "
programını öneririm sorunsuz çalışıyor forumda paylaşılmıştır./// radyo olarak sprit radyo kullanıyorum gerekli ayarlar konuda yazıyor ama sprit radyoyu açtıktan sonra telefonun sesi gidiyor sadece radyonun sesi çıkıyor o yüzden radyoyu acınca radyoyla işn bittim mi telefone bi res atmak gerekio :S
Başka bir radyo programı aradım ama bulamadım bulanlar varsa yardımcı olabilir mi ?
 
Fiko_Reis

Fiko_Reis

Üye
arada bir telefonunuzun donduğu ve bataryayı çıkarıp tekrar takmak zorunda kaldığınız oluyor mu?
sebebi ve çözümü nedir?
 
gss_adnan

gss_adnan

Üye
hocam batarya durumu nasıl final sürümünde kararsız kaldım
 


Üst Alt