iyavuzoz
Üye
Zaten gidenlerde onlardan önce gidenlerin yerine gelen kişiler![]()
ben kimin yerine geldim ağabey öğrenmek isterim
Zaten gidenlerde onlardan önce gidenlerin yerine gelen kişiler![]()
Zaten gidenlerde onlardan önce gidenlerin yerine gelen kişiler![]()

Bu Forumda Bazi Modlar Yuzunden Oluyor Bence Hersey ..
Ve Gidenler En Sevdigim Uyelerdi .. =/
man20
Catty nin yerine kim geldi![]()

Elbette suçlu sizsiniz. Bazı üyelere torpil geçiyorsunuz bazılarının ise özellikle konularını siliyorsunuz !!!
Sen giden üyeleri seviyorsun diye tolerans mı gösterilmeliydi?
Ayrıca suçlu hep modlar.Gidenler hep haklı mübarek !!!

man20
Elbette suçlu sizsiniz. Bazı üyelere torpil geçiyorsunuz bazılarının ise özellikle konularını siliyorsunuz !!!
üyeyim ben de![]()

Bir neden olmadan hiçbir üyeyi banlayamazsınız yönetici bey !
yöneticiye artislik 
Bir neden olmadan hiçbir üyeyi banlayamazsınız yönetici bey !

Peh
yöneticiye artislik
![]()
Kaşı'nın üstünde gözü var gibi
yahu sırf burnunda iki delik var diye banlayabilirim seni o kadar ki yani![]()

Oguzhan hort ustune hort yahort gunundesin herhalde
![]()
arada yapiyorum iyi oluyor 
Hamlamisim uzun zamandir hort yapmiyordumarada yapiyorum iyi oluyor
![]()

ozi görevlerini tam yerine getiriyorsun![]()
