Eyvallah sensei. Elimden geldiği kadar. sensei:nono: o rütbe bana yakışmaz :)
Akıncı Üye Kabız Civciv' Alıntı: Eyvallah sensei. Elimden geldiği kadar. Genişletmek için tıkla ... sensei o rütbe bana yakışmaz
Kabız Civciv' Alıntı: Eyvallah sensei. Elimden geldiği kadar. Genişletmek için tıkla ... sensei o rütbe bana yakışmaz
ozakin70 Üye Kim giderse gitsin beni ırgalamaz belki biraz sendelerim ama önemli deĝil kalan saĝlar bizimle