Hikayesi iyi bilgisayar oyunu

Sponsorlu Bağlantılar

HeavyXS

HeavyXS

Üye
    Konu Sahibi
Hikayesi iyi bilgisayar oyunu
Evet arkadaşlar, tomb raider 2013 ten sonra hikayesi beğenilen oyunun, strateji oyunu gibi güzel olduğunu anlamış bulunmaktayım ki strateji oyunlarından başka oyun genelde oynamam . Tomb raider serisinin bir tek tomb raider 2013 oyunu hoşuma gitti. Assassin's creed güzel seri fakat karışık geliyor, oynaması kolay hikayeyi anlaması zor. Crysis daha bitirmedim , ekrana fırlayan şeyleri sevmem ama artık alıştım tomb raider ile 2013 ekrana bir şeyler fırlamasına, crysis i bitireceğim . Hikayesi güzel oyun öneriniz var mı ? Half life bitir diyorlar ki ben hala oynamadım :D
 


MaxiHan

MaxiHan

Üye
Serious sam 3 süper ötesi bir oyun :)
 
HeavyXS

HeavyXS

Üye
    Konu Sahibi
Açıkcası yaratıklı oyunlar o kadar güzel değil bana göre :S
 
qarzulocne

qarzulocne

Üye
Assassin creed serisi.
1 den basla ve 4 e kadar git bakalim.
Oyun motoru olsun grafikler olsun hikaye olsun tek gecerim.



Edit.

Ingilizcen yoksa Turkce alt yazi indir oyuna o zaman kapilir gidersin
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Max payne (tum serisi)
Walking Dead:The Game
 
Akıncı

Akıncı

Üye
cod serisi
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
Gta 4 tek geçerim :D
 
Tuna-TR

Tuna-TR

Üye
Çıkmadı ama çıkınca GTA V oyna hikayesi müthiş ve 1000 sayfadan uzun senaryosu var
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
007emin

007emin

Üye
Dead space serisi mükemmel ötesi bir oyun canavar oyunu ama çok harika yapmışlar bu sene en beğendiğim oyunlardan biri dead space 3 olmuştu
 
HeavyXS

HeavyXS

Üye
    Konu Sahibi
Öneriler için teşekkürler . Cod u sevmiyorum, 1 ve 4 ü bitirdim ama, bence hikaye tek kişinin gözünden geçmeli 10 adamın değil .Asssassin's creed alt yazı olarak türkçe değil de İngilizce olsa 1. oyunda harika olur . Türkçe yamaları sevmiyorum, oyunun orjinalliğini bozuyor ( sanki orjinal oyun kullanıyorum da :D ) Max payne düşünüyorum , psikoloji falan :D Walking dead ve dead space bana uymaz . Gta oynayasım geliyor da, 4 de bir sarhoş efekti gibi bir şey var ekran dönüp duruyor sevmedim bir türlü. 5 çıksın oynarız :)
 
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
gta ve max payne
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
Gta san adreas hikayesi süper
 
HeavyXS

HeavyXS

Üye
    Konu Sahibi
Gta serisi beni pek sarmıyor . Max payne oynayacagım ama. Gta da suç işlemek bana gıcık geliyor . Grand Theft Auto . Daha oyunun adı benle çelişiyor . Ha oyun yok oynayacagım o ayrı .
 
YENİÇeri1362

YENİÇeri1362

Üye
MostWanted ilk çıkan 2. değil.
 
Invoke

Invoke

Üye
En iyi senaryolardan biri warcraft 3tedir bence, ama sen kaç, grafik yok bir şey yok tabi. Eski oyun.
Assassin Creed derim, her türlü, hiç karışık da değil. Yeni başlayacaksan Direk 2den başlayabilirsin. Ben 1i Altairden dolayı severdim ama oyun biraz dandik yarım saat görev alırken bekliyorsun, o açıdan sıkıyor, ama çok kötü değil, aslında seri birbiriyle bağlantı baştan başlayabilrsn zaten bir başlarsan alayını bitirmeden rahat edemezsin. Ben geçen yaz laptopu tvye bağlar salonda assassin creed oynardm :D Sıkmaz bence.
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
En iyi senaryolardan biri warcraft 3tedir bence, ama sen kaç, grafik yok bir şey yok tabi. Eski oyun.
Assassin Creed derim, her türlü, hiç karışık da değil. Yeni başlayacaksan Direk 2den başlayabilirsin. Ben 1i Altairden dolayı severdim ama oyun biraz dandik yarım saat görev alırken bekliyorsun, o açıdan sıkıyor, ama çok kötü değil, aslında seri birbiriyle bağlantı baştan başlayabilrsn zaten bir başlarsan alayını bitirmeden rahat edemezsin. Ben geçen yaz laptopu tvye bağlar salonda assassin creed oynardm :D Sıkmaz bence.

bizim tv de hdmr yok nasıl bağlarım
 
batudinho39

batudinho39

Üye
Max Payne Trilogy ve Assassin' Creed serisi :oke:
 
cardanadam

cardanadam

Üye
prototype 1 ve 2 si mevcut benim hoşuma gitti
 

Benzer Konular

ömer talat katı
Cevap
10
Görüntüleme
3K
ömer talat katı
Neisseria.Ps
Cevap
10
Görüntüleme
700
Neisseria.Ps


Üst Alt