Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar

HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Olur 30a bol 30 tane kur :D tabi yeterli alanin varsa
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL


CABBAR

CABBAR

Üye
İnternet kafedeyim şu anda burada indirdim isoyu. bunu burada flaşa kurup çalıştırsam ve güncelleme varsa yapsam bunlar kalıcı olur mu?

- - - Eklendi - - -

Onu hic denemedim ama guncellemeler buyuk olur tavsiye etmem

iso değilmiş indirdiğim yanlış indirmişim sanırım

bu linkteki iso mu?


- - - Eklendi - - -

Onu hic denemedim ama guncellemeler buyuk olur tavsiye etmem

iso değilmiş indirdiğim yanlış indirmişim sanırım

bu linkteki iso mu?


- - - Eklendi - - -

Isoymus buradaki bilgisayarlarda iso açacak özel bi program yok winrar ile Açıyor öyle olunca bi tereddüt ettim.


- - - Eklendi - - -

Isoymus buradaki bilgisayarlarda iso açacak özel bi program yok winrar ile Açıyor öyle olunca bi tereddüt ettim.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Onu hic denemedim ama guncellemeler buyuk olur tavsiye etmem
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Ubuntu 13 kuracağım o zaman onu da deneyelim bakalim
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Isoyu acma zaten onu programla flasa yaz
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Aynen isoyu acmana gerek yok
 
Akıncı

Akıncı

Üye
linux işletim sistemli tabanlar bölümü açılmış:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Cok tesekkurler haftaya konulari bombalamaya baslarim :D
 
PriZm

PriZm

Üye
İyi olmuş.Gerekliydi.
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Konumu oraya tasiyabilir misin Sait abi
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Tesekkurler sonunda bolumu actirdik :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Yakinda pardusu yukluyecegim :) bilim teknik yillar evvel cdsini vermisti pardusun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Bende hatırlıyorum yaklaşık 5 sene civarı oldu ama o kadar eski bir sürüme geçmeni önermem.
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi


Cok tesekkurler Aykut abi :) en kisa zamanda yukleyecegim :eller:


- - - Eklendi - - -



Anka surumu ile 2013 surumu arasindaki farklar neler?

anka sürümü pisi üzerine kurulmuştur, 2013 ise debian tabanlıdır. Anka biraz daha görseldir. Hangisinin daha hızlı olup olmadığını bilmiyorum çünkü denemedim ikisinide ama kağıt üzerinde pardus anka benim daha çok hoşuma gidiyor.
 


Üst Alt