Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar

Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Harici belleği kasa ise arkaya laptop ise çok olan bölümlerden birine tak paylaştığım araç usb belleği görmesi için refresh işaretini tıkla ilk sırada sağda .
 


CABBAR

CABBAR

Üye
Yanlis yukleme olabilir belki. Minti tek basina usbye yukleyip deneyebilir misin

Hepsini teker teker yükledim zaten. Birisini yükledim biraz kullandım silip diğerini yükledim. Şu anda mint yüklü zaten o da aynı hatayı verdi. Benim windowsta kullandığım dosyaları (müzik, resim, power point, Word . . .) açmadı. Ben windows'u Data(D) ve Win7(C) diye ayırmıştım. Data'da müzikler falan vardı açmadı
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Garip bir sorun :confused:
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Harici belleği kasa ise arkaya laptop ise çok olan bölümlerden birine tak paylaştığım araç usb belleği görmesi için refresh işaretini tıkla ilk sırada sağda .

Anlamadım abi kusura bakma ne demek istedin
" paylaştığım araç usb belleği görmesi için refresh işaretini tıkla ilk sırada sağda" ?

Ayrıca bi tarafta 2 bi tarafta 1 usb girişi var ve 2 tane olan tarafta takılıydı.


- - - Eklendi - - -

Bi on beş dakika önce denemiştim böyle hata vermişti şimdi tekrar deniyorum abi. Buraya tam hatayı ve sonrasında verdiği uyarıyı yazacağım
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici


Anlamadım abi kusura bakma ne demek istedin
" paylaştığım araç usb belleği görmesi için refresh işaretini tıkla ilk sırada sağda" ?

Ayrıca bi tarafta 2 bi tarafta 1 usb girişi var ve 2 tane olan tarafta takılıydı.


- - - Eklendi - - -

Bi on beş dakika önce denemiştim böyle hata vermişti şimdi tekrar deniyorum abi. Buraya tam hatayı ve sonrasında verdiği uyarıyı yazacağım

Tamam ayrıca usb belleğin normalde çalıştığından emin ola ayrıca sen kendin fat32 formatla birde :oke:
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: Dede
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Cdye yukleyip dene istersen bir de
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Verdiği hata

Unable to mount Data

Adding read ACL for uid 999 to ‛/media/mint‛ failed: Operation not supported
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Acaba isolari yazdirirken nir sorun mu olduki
 
CABBAR

CABBAR

Üye


Görmüyormu belleğini boot esnasında ? ayrıca live linux programı belleği görüyormu ?

Evet abi windowsa kurdum Live Linux programını bu flash belleğe yazdırdım işlem tamam dedi bende çıkarıp bilgisayarı flash bellekten başlattım


- - - Eklendi - - -

Acaba isolari yazdirirken nir sorun mu olduki

Pardus'u yazdırırken kullandığım program farklıydı diğer ikisini yazdırırken kullandığım farklıydı. Bundan olabilir mi ?


- - - Eklendi - - -

Pardus'u
unofficial pardus usb creator
programı ile yazdırdım


- - - Eklendi - - -



Tamam ayrıca usb belleğin normalde çalıştığından emin ola ayrıca sen kendin fat32 formatla birde :oke:

Ve abi linux live ile mint yazdırırken 4.adımda fat32 ile ilgili bi seçenek vardı orayı işaretledim. Flash belleğe fat32 format atıyordu o seçenekle
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
pRime.

pRime.

Üye
bu arada ubuntu üzerinden windows partitionuna ulaşmak inanılmaz bir özellik olmuş. daha önce wubi ile windows üzerinden ubuntu 12.04 lts kurmuştum sanırım onda bu özellik yoktu. işleri inanılmaz kolaylaştırıyor bu mesela wine ile oyun oynayacağımız zaman direk o partitiondan oyunu çalıştırabiliyorum.
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Evet eski wubi'de yoktu bende farketmistim
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Gün geçtikçe bu sistemlerin hak ettiği yere geleceğine inanıyorum.
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Aynen abi :)
 
PriZm

PriZm

Üye
bu arada ubuntu üzerinden windows partitionuna ulaşmak inanılmaz bir özellik olmuş. daha önce wubi ile windows üzerinden ubuntu 12.04 lts kurmuştum sanırım onda bu özellik yoktu. işleri inanılmaz kolaylaştırıyor bu mesela wine ile oyun oynayacağımız zaman direk o partitiondan oyunu çalıştırabiliyorum.

Ben 12.04 de dediğini yapabiliyordum.
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL ve Dede
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
12.04 Live CD ile genelde bozuk veya virüslü harddisk ve flashları kurtarmak kullanıyordum. Şimdi yeniledim 13.04 ü kullanıyorum. Maxi Linux Ailesi'nden sayılır mıyım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
bu arada ubuntu üzerinden windows partitionuna ulaşmak inanılmaz bir özellik olmuş. daha önce wubi ile windows üzerinden ubuntu 12.04 lts kurmuştum sanırım onda bu özellik yoktu. işleri inanılmaz kolaylaştırıyor bu mesela wine ile oyun oynayacağımız zaman direk o partitiondan oyunu çalıştırabiliyorum.
Wine ile uygulama çalıştırmayı denememiştim ama windows partition'larına 12.04 LiveCd ile de ulaşıp dolaşabiliyordum. Hatta bir dosya almak için windows desktopa kadar girmiştim. Kastettiğin işlem bu mu onu da tam anlayamadım gerçi.
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL ve Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
Ubuntu kullananlar daha fazla.Acaba 3.bölüme de ubuntu nu kursam? Ayni anda 3 sistem süper olur :eller: tabi olur mu bilemem :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan


Üst Alt