Tertip sayılırız ama nerdeyse hiç karşılaşmıyoruzdeğer verdiğim birisin kardeşim temiz kalpli ve yardımsever birisin
![]()

koyu bir barca taraftarı olduğunu biliyorum![]()

Sende öylesin haydarım
kralsın
- - - Eklendi - - -
![]()
![]()

daha tanışmadım![]()

Seviyeli saygılı altın gibi bir yüreği olan kardeşimdir.
Olgunluğu ve duruşuyla pek çok kişiye örnek olmuştur kısacası candır benim için.

iyi biliriz eli sopalı gurubundan![]()

bu forum da en sevdim 2. Kisı dıye bılirim ve saygılı efendi arkadaşlarına yardım etmeyı seven

iyi, güvenilir, yardım sever ,her konuda bilgili ...![]()

Adamın hasıdır kendisi,özellikle eski kullanıcı resmiyle kendine çok ısınmış ve kendini çok sevmiştim![]()

Kendisiyle ilk caps yapma konusunda tanışmıştık bana caps yap demişti o zamanlar
Bir süre sonra moderatör oldu ki haketti zaten haber paylaşımları ile. Başarılarının devamını diliyorum![]()
çok teşekkür ederim bu güzel düşüncelerin için...Neyi anlamadın?Fakat ben anlamadım onu![]()

