Nokia Lumia 928 İlk İnceleme!

Sponsorlu Bağlantılar

Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia Lumia 928 İlk İnceleme!


[video=youtube;SRuXQk8g250]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SRuXQk8g250[/video]

[video=youtube;mg7RiWMYwUg]http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_142434&feature=iv&s rc_vid=SRuXQk8g250&v=mg7RiWMYwUg[/video]







16 Mayısta Verizon ile satışa çıkıyor.



Kısaca Özellikleri:
- 4.5-inç AMOLED ekran (PureMotion HD+)
- 8.7MP camera (PureView, Carl Zeiss, OIS ve Xenon flaş)
- Kablosuz şarj
- Üç HAAC mikrofon ve bir hoparlör
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan, Web Designer ve bulutsuzgece


crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
teşekkürler. Mobil link atabilir misiniz?
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Teşekkürler :)
 
eyup ensar

eyup ensar

Üye
Teşekkürler.çok şık duruyo dizayn
 
MCR Killjoy

MCR Killjoy

Üye
Teşekkürler çok güzel bir cihaz.
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
İlk bakışta L920 ile aynı görünsede sonra farklı olduğu belli oluyor özellikle arka kısımda hoparlör sanırım dikkat çekici gerçi o olmasa da biraz farklı kasa
 
nanotex

nanotex

Üye
Tasarım çok iyi :angry: Amoled ekran diyor??
 
PureFood

PureFood

Üye
Yaralıyım... çok..... keşke bu gelseydi bunu alsaydık :D D:
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Yemin ederim ben izledim tüm videolarını ama NL920 benim için tasarlanmış resmen ;)

Hiç canım çekmedi, NL920 gibi kendini bana beğendiremedi :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: Web Designer
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Videolar için teşekkürler Sensation .
Gerçekten şık bir cihaz.
Bakalım Global versiyonunun farklı yönleri olacak mı :hmmm
 

MaxipmaN

Üye
kamera hala 8.7mp neden 12 falan koymuyorlar?nokiaya çok sövdüm ama şu anda ciddi anlamda en iyi tasarıma sahip telefon tartışmam bile
 
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
kardes bu modeli operatorler mi cikariyor
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Arkadaşlar bu sadece "Amerika"ya özel çıkan bir model.
Verizon operatöründen çıkıyor.
Dünya genelinde satışa sunulmayacak.

Genel versiyonunu muhtemelen 14 Mayıs'ta Londra'daki etkinlikte tanıtacaklar.
 
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
Arkadaşlar bu sadece "Amerika"ya özel çıkan bir model.
Verizon operatöründen çıkıyor.
Dünya genelinde satışa sunulmayacak.

Genel versiyonunu muhtemelen 14 Mayıs'ta Londra'daki etkinlikte tanıtacaklar.

peki ondan sonra tum dunyada mi satisa sunulucak
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
Yemin ederim ben izledim tüm videolarını ama NL920 benim için tasarlanmış resmen ;)

Hiç canım çekmedi, NL920 gibi kendini bana beğendiremedi :tebessüm:
Aynen öyle arka kamera metali ne kadar uzun hiç şık durmuyor.
 
ecel54

ecel54

Üye
:tşk:
 
Türe

Türe

Üye
Tasarım 10 numara olmuş
 


Üst Alt