Penci Hoca
Üye
Iphone nun şu meşhur stabilite hikayesinden baska ne artısı kaldı
Sade hiç değişmeyen klasik teması

Iphone nun şu meşhur stabilite hikayesinden baska ne artısı kaldı

Sade hiç değişmeyen klasik teması![]()

Iphone nun şu meşhur stabilite hikayesinden baska ne artısı kaldı
Fifa13 ve slide soccer'ı da mı fark olarak sayıyon![]()
![]()
ama ciddi anlamda uygulama kalite farkı var evet twitter falan uygulamalar güzel ama daha az kullanılan uygulamalarda arayüz vs olarak iphone daha kaliteli 
Destek diyosunda ios6 nin adini 7 yapiyorlar icerik ne kadar degisiyor sence bizde bak ni 2.3 den 4.0 a neler olmuş.
Kamera konusundada yeni android telefonlarda gayet basarili
Arkadaslar bu konuyu da kilitlemek zorunda kalmayalim.Lütfen sistemler arasindaki farkli özellikleri burda tartisma konusu yapmayalim.Herkesin begendigi bir sistem vardir elbet.Hickimse sevmedigi sistemi kötülemesin.

Ahmet abi ben zaten kötülemedim gayet objektif konuştum beni bilen bilir asla fan değilimdir sadece dedimki ikisinin biribirne göre artıları vardır
Ahmet abi ben zaten kötülemedim gayet objektif konuştum beni bilen bilir asla fan değilimdir sadece dedimki ikisinin biribirne göre artıları vardır

Hepiniz pirlanta gibi gençlersiniz.Bu muhabbetin sonu yok.Hadi gelin makara yapalim![]()

Bence makarna yapalım abi acıktımda![]()

Yok daha az önce 2 küçük boy pizza yedim![]()

