Türe
Üye
Konuya gelince.Senin telefondaki yazılım birşekilde bozuk çıkmış.Geri vermek yerine aldığın yere değiştirmeye gidebilirdin.
iPhone 5 de S4 den daha kötü bir cihaz, biraz zarara geçmişsin.
Satarken daha kârlı ama evet özellik olarak baya baya düşük.


hatta benim galaxy s advance var onun ekrani bile iphone 5 in ekranindan daha canli ve güzel
S3 de kronik sorun istedigin adama sor butun senkronizasyonlar kapali sadece gmail ve sim hesaplarim var 152 kisi. Daha da bisey demiyorum