
Vay be direkten dönmüşüm amerikadan lumia900 alacaktım 250 dolara. Telefonun tasarımı çok hoşuma gidiyordu boş ver dedim almadım
Şimdi android ile wp yi dövüştürmük istemiyorum ama şu androidi alacaksınız özeliikle ilk defa alıyorsanız bir kere daha düşünün .
Bakınız 3 androidden sonra kendimi kurtarmak için nokia 701 almıştım o zaman lumialar daha çıkmamıştı . 3 ay kullandım nokia belle nin yetersiz olduğunu fark ettim ama ekran kalitesi , malzeme kalitesi çok iyidi. Harita desen ovi maps efsane zaten ama olmadı yine androide döndüm bu sefer de 5 ay dayanabildim androide devamlı sorun sorun sorun .. Romları takip edeceğim diye bir bakmışım işte evde xda müptelası olmuşum zamanımı bunlara harcıyorum . Uygulama desen androidimi satarken 4 tane uygulama vardı içinde . Hepsi de wp de olan uygulamalar .
Şimdi android kullanan arkadaşlarımın çaktırmadan alıcı gözüyle telefonumu kurcaladığını bilirim : )
Bir telefon cikariyorsunuz. Hemde wondows phone. Bunun butun sistemlerden yuksek ozellikli ve eksiksiz olmasi lazimdi bana gore cunku bir bilgisayar yaziliminin adi altinda android bir bilgisayar yok. Apple in var mesela bakim i phone 3 4 5 zaten 3 seri telefonu cikmiş bi eksiklik yok nokia wp ye geceli nekadar oldu bir suru model cikdi ya hepsi yarim yamaalak ne bu sacmalik ben anlamiorum butun eksiklilleriyle bir telefon cikarcagina guncelleme ile.sorun gidericegine birde cilar sorunsuz su telefonu ... 3 5 ozelligi ile kendimizi autuyoruz ya
. Yemin ediorm symbian bin onbim basar su wp ye... Telefonumu modem olarak kullanamiorm zuneymiş nesir zune ya kolpadan bi program. Nokia suite gozunu seveym rehberin orda msj yaz gonder teli eline almadan internete bagla . Yok yaİklar olsn ileri gidecegine geri gitti bi wp 920 yede bakdim oda yalan bi telefon.. Ben andorid hic kullanmadim ama x peria z sadece ozellik ve kamerasi ve eksiksizligini dusundugm icin almayi dusunuyorum. Bir an once kurtulmam.lazim bu illetten..


Wlla gozlerim yaşardi kablosuz olarak interneti kullanabiliyorum![]()

6 ay sonra kesfetmıs olmam bıraz acı oldu )

Kutu gibi telefon ya nasil cozemedin![]()
ama sewdım bu ozellıgı ))
valla ınternet share gordum ama ben telefondakı herhangı bırseyı nette paylasmaya yarayan bısey oldugunu dusundum hıc bı zamanda on yapmadım hep off daydıama sewdım bu ozellıgı ))

