lumıa 900 ıycee daralttınn....

Sponsorlu Bağlantılar

musicianfaruk

musicianfaruk

Üye
Alla alla çok tuhaf :/ tuhaf olan çok kişininde başına geliyo . Diliyorum bu gelecek güncellemeyle düzelirde daha fazla mağdur olmazsınız .
 


ecel54

ecel54

Üye
batarya tasarrufta ise gelmeyebilir
 
matchless

matchless

Üye
    Konu Sahibi
Whatsapda bi sorunum yok. Ama kaldigi yerde kaldi telefon . Cok jotu demiyorum zaten alabilirsem xperia z. Dusunuyorum yoksa zaten baksa bi telefon yik aklimda. Ama yazik yani bir symbian kadar olamadi su wp. Olan eksiklikler okadar basit eksikliklerki bu eksiklikler vsr olarak piyasaya cikmasi bile sacmalik. Cok basit bir ornek bluetooth share ne bu abi ya? Buna ne gerek var bir telefon kendi kendine zaten dosya paylasimi yapabilmeli gozunu seveyim. Symbiandan farki ne ? Sosyal aglar mesela facebook msjlarda facebook chat acik olmaasi skype viber programlarinin var olmasi disinda ne fark var. Symbiani gelistrselerdi su anki wp deki yenilikleri symbisnla uyarlasalardi dew olurlardi dew.. Yeni sistemmiş eksik varmiş. Ustn koru cikmiş bi sistemdrn baska bisey degil

- - - Eklendi - - -

2005 den beri maxicep uyesiyim ama su lumia 900 e gectim geceli siteye ugrayamaz oldum. Bizlik hic bisey yok resmen. Acilen degisiklik sart. Bu telefondan kurtulup x peria z ile dewam edecegim.
 
mahirsvs58

mahirsvs58

Üye
Bende yakin zamanda xperia z ye gececegim.. Bi yerden sonra sıkmaya basladı bu telefon..
 
korsan638

korsan638

Üye
Adamlar bize facebook beta uygulamasini bile cok gorduler, yaziklar olsun, boyle bir hizmet, boyle bir calişma anlayişi olurmu yahu.. Symbian nin hic bir eksigi yoktu, hele symbiana da 1 gb ram 1.5 cift cekirdek işlemciler ile destek verselerdi o zaman gorurdunuz symbiani.. Guzelim sistemi öldürüp bu uyduruk sisteme gectiler.. Yahu kardeşim telefon kapali iken alarm bile calmiyor.. Boyle sacmalik olurmu, 3310 da bile boyle bir hata soz konusu degildi.. Ben de androide ikinci sefer gececegim ve cevremdeki tanidigim herkesede wp nun rezilligini anlatacagim.. Anlatacagim arkadaş bababim şirketimi sanki, gercekleri soyleyecegim...
 
luckysleven

luckysleven

Üye
Vay be direkten dönmüşüm amerikadan lumia900 alacaktım 250 dolara. Telefonun tasarımı çok hoşuma gidiyordu boş ver dedim almadım

Şimdi android ile wp yi dövüştürmük istemiyorum ama şu androidi alacaksınız özeliikle ilk defa alıyorsanız bir kere daha düşünün .

Bakınız 3 androidden sonra kendimi kurtarmak için nokia 701 almıştım o zaman lumialar daha çıkmamıştı . 3 ay kullandım nokia belle nin yetersiz olduğunu fark ettim ama ekran kalitesi , malzeme kalitesi çok iyidi. Harita desen ovi maps efsane zaten ama olmadı yine androide döndüm bu sefer de 5 ay dayanabildim androide devamlı sorun sorun sorun .. Romları takip edeceğim diye bir bakmışım işte evde xda müptelası olmuşum zamanımı bunlara harcıyorum . Uygulama desen androidimi satarken 4 tane uygulama vardı içinde . Hepsi de wp de olan uygulamalar .

Şimdi android kullanan arkadaşlarımın çaktırmadan alıcı gözüyle telefonumu kurcaladığını bilirim : )
 
DeEenzameMan

DeEenzameMan

Üye
Biz wp kötü demiyoruz... Cok küçük eksiklikler gereksiz yere gec getirilip guncelleme gibi veriliyor... Bakiniz dunyadaki bilinen veya bilinmeyen herhangi bir telefon sisteminde zil sesi yapmak icin ek uygulama istenmiyor... Bluetooth ile dosya paylasmak icin ek uygulama gerekmiyor...

Bu iki sey o kadar sacmaki anlatilmaz... Tamam guvenli vr stabil bir sistem, ona diyecek bisey yok... Ama bu stabillik sistemde hicbirseyin olmadigindandir bence :)
 
Tarafsız35

Tarafsız35

Üye
Vay be direkten dönmüşüm amerikadan lumia900 alacaktım 250 dolara. Telefonun tasarımı çok hoşuma gidiyordu boş ver dedim almadım

Şimdi android ile wp yi dövüştürmük istemiyorum ama şu androidi alacaksınız özeliikle ilk defa alıyorsanız bir kere daha düşünün .

Bakınız 3 androidden sonra kendimi kurtarmak için nokia 701 almıştım o zaman lumialar daha çıkmamıştı . 3 ay kullandım nokia belle nin yetersiz olduğunu fark ettim ama ekran kalitesi , malzeme kalitesi çok iyidi. Harita desen ovi maps efsane zaten ama olmadı yine androide döndüm bu sefer de 5 ay dayanabildim androide devamlı sorun sorun sorun .. Romları takip edeceğim diye bir bakmışım işte evde xda müptelası olmuşum zamanımı bunlara harcıyorum . Uygulama desen androidimi satarken 4 tane uygulama vardı içinde . Hepsi de wp de olan uygulamalar .

Şimdi android kullanan arkadaşlarımın çaktırmadan alıcı gözüyle telefonumu kurcaladığını bilirim : )

Yorumunuza katılıyorum. Android'i Türkiye'de ilk kullananlardan biriyim. iOs, WM, Symbian da olmak üzere hayli fazla işletim sistemi kullandım ve hala da kullanıyorum. Android kimseye önermiyorum ama bazı genç kardeşlerimiz internetten indirdikleri .apk ları telefona atıp çalıştırmayı bir şey sanıyor ve o tuzağa kapılıp geçiyor. Bu zihniyetle bakanlara zaten bir şey demiyorum çünkü onlar da amaçları doğrultusunda (korsan, oyun vb.) seçim yapıyor. Ama yaşını almış ve akıllı telefonunu profesyonel olarak kullanan/ kullanmayı düşünen herkese ios yada wp öneririm. Bu iki telefon da stabillikten ödün vermeden yapmaları gerekeni çok güzel yapıyorlar. Evet, Wp8 henüz tam oturmuş değil ama şu haliyle bile yakın zamanların Android idolü olan s3 den çok daha stabil olması bence takdire şayan bir şeydir. Android neredeyse 5. Sürümünü çıkaracak hala stabiliteyi sağlayamadı. Android kullanıcıları Xda köşelerinde stabil rom aramaktan helak oladursun; Windows phone çıktığı gibi ben buyum dedi. Uygulamalardaki sorunlar, yapımcılar WP'yi çözdükçe giderilir diye düşünüyorum ve bedava oyun oynamak amacını taşıyanların dışındaki kullanıcıları Android alırken tekrar tekrar düşünmeye davet ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: csH
matchless

matchless

Üye
    Konu Sahibi
Bir telefon cikariyorsunuz. Hemde wondows phone. Bunun butun sistemlerden yuksek ozellikli ve eksiksiz olmasi lazimdi bana gore cunku bir bilgisayar yaziliminin adi altinda android bir bilgisayar yok. Apple in var mesela bakim i phone 3 4 5 zaten 3 seri telefonu cikmiş bi eksiklik yok nokia wp ye geceli nekadar oldu bir suru model cikdi ya hepsi yarim yamaalak ne bu sacmalik ben anlamiorum butun eksiklilleriyle bir telefon cikarcagina guncelleme ile.sorun gidericegine birde cilar sorunsuz su telefonu ... 3 5 ozelligi ile kendimizi autuyoruz ya
. Yemin ediorm symbian bin onbim basar su wp ye... Telefonumu modem olarak kullanamiorm zuneymiş nesir zune ya kolpadan bi program. Nokia suite gozunu seveym rehberin orda msj yaz gonder teli eline almadan internete bagla . Yok yaİklar olsn ileri gidecegine geri gitti bi wp 920 yede bakdim oda yalan bi telefon.. Ben andorid hic kullanmadim ama x peria z sadece ozellik ve kamerasi ve eksiksizligini dusundugm icin almayi dusunuyorum. Bir an once kurtulmam.lazim bu illetten..
 
DeEenzameMan

DeEenzameMan

Üye
Bir telefon cikariyorsunuz. Hemde wondows phone. Bunun butun sistemlerden yuksek ozellikli ve eksiksiz olmasi lazimdi bana gore cunku bir bilgisayar yaziliminin adi altinda android bir bilgisayar yok. Apple in var mesela bakim i phone 3 4 5 zaten 3 seri telefonu cikmiş bi eksiklik yok nokia wp ye geceli nekadar oldu bir suru model cikdi ya hepsi yarim yamaalak ne bu sacmalik ben anlamiorum butun eksiklilleriyle bir telefon cikarcagina guncelleme ile.sorun gidericegine birde cilar sorunsuz su telefonu ... 3 5 ozelligi ile kendimizi autuyoruz ya
. Yemin ediorm symbian bin onbim basar su wp ye... Telefonumu modem olarak kullanamiorm zuneymiş nesir zune ya kolpadan bi program. Nokia suite gozunu seveym rehberin orda msj yaz gonder teli eline almadan internete bagla . Yok yaİklar olsn ileri gidecegine geri gitti bi wp 920 yede bakdim oda yalan bi telefon.. Ben andorid hic kullanmadim ama x peria z sadece ozellik ve kamerasi ve eksiksizligini dusundugm icin almayi dusunuyorum. Bir an once kurtulmam.lazim bu illetten..

Haklisin abi valla aynen katiliyorum sana...
Aslinda Wp'de internet paylasimi var ama onada hem mobil internet paketin ve wireless'l bir bilgisayarin olmasi gerekiyor...
Zune'a gelince ben bir sarkinin ismini degistirdigimde asmi degisiyor ama ayni parcadan 2 tane olusuyor zune'da gorunmuyor ama telefonumda var...
E telefondanda silemiyorum artik kendime guluyorum nasil boyle bir cihazla idare edebiliyorum diye :)
Valla stabilesi ve hizi olmasa 1 dakika bile kullanmam ama oda yaz boyunca calisip kendi paramla aldim simdi yari fiyatinin bile yarisi olmustur symbian'li telefonlardan bile daha ucuzdur :D
 
matchless

matchless

Üye
    Konu Sahibi
Benim net paketim var wirelesli pc de .. Nasil kullanicam ben bu telefonu modem olarak. Ben yurt disinda yasadigm.icin vize yenilemeye geldim bunun icinde adsl baglatamam telefonm her ay 4gb inyerneti var ve ben bunu pc dede kullanmak istiorm telefonm n8 de col guseldi . Bu lumia 900 de nasil bu işlem?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
settings/internet sharing/on&off
 
matchless

matchless

Üye
    Konu Sahibi
Wlla gozlerim yaşardi kablosuz olarak interneti kullanabiliyorum :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bakin windows phone başkanı bugün attigi tweette ne demiş.

 
matchless

matchless

Üye
    Konu Sahibi
facebook cok onemlı deıl uc brovserden kullanıorm genede ben ınternetı ama ondada onlıne fılm ızleyemıyorum ))
 
matchless

matchless

Üye
    Konu Sahibi
6 ay sonra kesfetmıs olmam bıraz acı oldu )
 
matchless

matchless

Üye
    Konu Sahibi


Kutu gibi telefon ya nasil cozemedin :D

valla ınternet share gordum ama ben telefondakı herhangı bırseyı nette paylasmaya yarayan bısey oldugunu dusundum hıc bı zamanda on yapmadım hep off daydı :D ama sewdım bu ozellıgı ))
 
DeEenzameMan

DeEenzameMan

Üye


valla ınternet share gordum ama ben telefondakı herhangı bırseyı nette paylasmaya yarayan bısey oldugunu dusundum hıc bı zamanda on yapmadım hep off daydı :D ama sewdım bu ozellıgı ))

Evet, ben cok kisiye hava atiyorum okulda bu ozellikle :)
 


Üst Alt